Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του
ygeia360.gr, με αποδοκιμασίες, ακόμη και με μαζικά αιτήματα για ακύρωση της τοποθέτησης του νέου διοικητή της 1ης Υγειονομικής Περιφέρειας (ΥΠΕ) Αττικής Άγγελου Παπαδόπουλου "υποδέχονται" ήδη από το απόγευμα της Πέμπτης 5 Μαρτίου γιατροί και εργαζόμενοι της περιφέρειας αρμοδιότητας της 1ης ΥΠΕ Αττικής την σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας.
Υπενθυμίζεται ότι ο Άγγελος Παπαδόπουλος είναι συντονιστής διευθυντής του ΕΣΥ στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο Χαϊδαρίου "Αττικόν".