Φ.Σ. Ρεθύμνου «Υγειονομική βόμβα η διάθεση των μη αποζημιούμενων φαρμάκων εκτός φαρμακείων, με κανένα δημοσιονομικό όφελος»
Επισυνάπτεται έγγραφο με θέμα «Υγειονομική βόμβα η διάθεση των μη αποζημιούμενων φαρμάκων εκτός φαρμακείων, με κανένα δημοσιονομικό όφελος» από τον Πρόεδρο του Φαρμακευτικού Συλλόγου Ρεθύμνου κ.Βαρδιάμπαση Κων/νο.