Λίγες ώρες μόνο άντεξε το στοκ των εμβολίων MMR στην εταιρεία και πλέον από το απόγευμα το εμβόλιο δεν εμφανίζεται καν στη φόρμα παραγγελίας! 'Οσα φαρμακεία πρόλαβαν πήραν από 5 κομμάτια το μεσημέρι και υπόλοιποι -μαζί με τους ασφαλισμένους- απλά περιμένουν!