17 χρόνια “γιατρός” στο νοσοκομείο Καβάλας χωρίς πτυχίο!
Είχε τοποθετηθεί τον Φεβρουάριο του 2001 σε θέση επιμελητή β΄ Παθολογίας και από τότε εργαζόταν ανελλιπώς...
Κάλλιο αργά, παρά ποτέ...Μία άκρως ανησυχητική περίπτωση, η οποία
χαρακτηρίζει την αξιοπιστία του Δημοσίου στην Ελλάδα, αποκαλύφθηκε στο
νοσοκομείο Καβάλας.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του “Πρώτο Θέμα”, έπειτα από 17 χρόνια θητείας,
εντοπίστηκε στο νοσοκομείο γιατρός, ο οποίος εργαζόταν επί 17 χρόνια
χωρίς να έχει πτυχίο!
Ο εν λόγω γιατρός είχε τοποθετηθεί τον Φεβρουάριο του 2001 σε θέση επιμελητή β΄ Παθολογίας και από τότε εργαζόταν ανελλιπώς.
Τελικά, έπειτα από 17 χρόνια αποδείχθηκε πως δεν διαθέτει πτυχίο και
αποπέμφθηκε με απόφαση του υπουργού Υγείας, η οποία παρατίθεται πιο
κάτω.
Η απόφαση για την ανάκληση του διορισμού του δημοσιεύτηκε στην
Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, χωρίς εκτίμηση του ποσού που έχει λάβει ως
μισθούς...γιατρού όσο “υπηρετούσε” στο ΕΣΥ... πηγή: ιατρονετ