Αν ανήκετε στον ΦΣΑ και δεν λάβατε SMS για τις πληρωμές μικρών ταμείων και ΕΟΠΥΥ, είναι γιατί δεν έχετε καταχωρήσει το κινητό σας στην πλατφόρμα του site . Δεν έχει σημασία αν λαμβάνατε μηνύματα μέχρι την περασμένη εβδομάδα, πρέπει οπωσδήποτε να κάνετε την ανωτέρω διαδικασία για να συνεχίσουν να έρχονται τα SMS.
