Ούτε ένα, ούτε δύο αλλά περίπου δέκα SMS -μαζί με το σημερινό- έστειλε συνολικά ο ΦΣΑ το τελευταίο δίμηνο για να υπενθυμίσει στα μέλη του το Συνέδριο στις 21-22/3. Και είναι να απορεί κανείς στην εποχή των smartphones και των social media γιατί πρέπει να πετάει ο Σύλλογος μερικές χιλιάδες ευρώ στο δρόμο για να υπενθυμίσει στα μέλη του αυτό που ήδη ξέρουν και μάλιστα... από πέρυσι! Τώρα μένει να δούμε αν θα έρθει και το ενδέκατο SMS εντός του Σαββατοκύριακου γιατί τα άλλα δέκα ψάχνουν ένα να κάτσει τέρμα.
- ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΚΜΕΣ
- Πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ Παχυσαρκία
- Όλα για τα ΦΥΚ
- Ταμεία/κατάθεση ΕΟΠΥΥ- Βασικοί κανόνες/Σφραγίδες/ΘΕΤΙΚΗ ΛΙΣΤΑ
- Πληρωμές-Rebate-Διαχείριση
- ΕΜΒΟΛΙΑ-Αντιγριπικά-Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών (ΕΠΕ)
- Α' ΒΟΗΘΕΙΕΣ-Παιδικά σιρόπια-Διάφορα επιστημονικά
- Συμμετοχές Φαρμάκων/ΕΚΑΣ/1€/Αναπηρία
- Φαρμακείο Επιχειρήσεων
- Αναλώσιμα/Συσκευές-Διαβήτης-Ειδική/Υγιεινή Διατροφή- Clawback -Εκπαιδευτικά βίντεο
- eΔΑΠΥ / Αναλώσιμα / Γνωματεύσεις
