Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών απέστειλε επιστολή στον Υφυπουργό Υγείας κ.Βασίλη Κοντοζαμάνη, στην οποία ζητά να δοθεί και στους ιατρούς δυνατότητα συμμετοχής στη διαδικασία κλεισίματος ραντεβού των πολιτών για τα εμβολιαστικά κέντρα.
Ειδικότερα, στην επιστολή του ο ΙΣΑ τονίζει τα εξής :
«Από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης πληροφορούμαστε ότι στο πλαίσιο οργάνωσης του μαζικού εμβολιασμού των πολιτών έναντι του covid-19, θα δοθεί στους φαρμακοποιούς η δυνατότητα συμμετοχής στη διαδικασία κλεισίματος ραντεβού των πολιτών για τα εμβολιαστικά κέντρα επ΄ αμοιβή.










