Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Aπάντηση της MEDI SEI σε ανάρτηση συναδέλφου


Κύριοι,

Μετά λύπης πληροφορηθήκαμε σήμερα το πρωί από συνεργάτες μας  ότι ο φαρμακοποιός κύριος ΚΥΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ  ανάρτησε σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης την «εμπειρία» του από  περιστατικό που συνέβη πρόσφατα  στο φαρμακείο του κατηγορώντας την εταιρεία μας.

Λόγω λοιπόν αυτής της ανάρτησης  η εταιρεία οφείλει να ενημερώσει όλους τους πελάτες της περιγράφοντας τα πραγματικά γεγονότα.



Το  ποσό που μας οφείλει ο κύριος Κυρίδης δεν είναι τα 1.200,00€ όπως αναφέρει ο ίδιος στην ανάρτηση του αλλά πάνω από το διπλάσιο ποσό. Οι οφειλές των γραμματίων αφορούν τιμολόγια με  έκδοση το 2010, το 2011 & το 2012.

Αρχικά είναι προφανές ότι δείξαμε εμπιστοσύνη στον πελάτη μας, γιατί παρότι είχαν προκύψει ληξιπρόθεσμες οφειλές , συνεχίσαμε να τον εμπιστευόμαστε. Μετά από δική του παράκληση και ισχυρισμούς ότι καμία άλλη εταιρεία δεν ήταν διατεθειμένη να τον ανεφοδιάσει, συνεχίσαμε να του παραδίδουμε εμπορεύματα βασιζόμενοι στις υποσχέσεις για την έγκαιρη εξόφληση των υποχρεώσεών του και στην μέχρι τότε συνεργασία μας.

Όταν μετά από κάποιο διάστημα που οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του άρχισαν να  πολλαπλασιάζονται και προσπαθώντας να γίνει εφικτή η μείωση αυτών, προτείναμε στον κύριο Κυρίδη άλλη συμβιβαστική λύση δηλ. την επιστροφή των προϊόντων μας στην εταιρεία μας.

Μετά από την άρνησή του  και σε αυτή την πρότασή μας, γινόταν όλο και περισσότερο αντιληπτό σε εμάς ότι ουδεμία πρόθεση είχε να συνεργαστεί στην εξεύρεση μιας λύσης, άλλοτε χρησιμοποιώντας ψευδείς υποσχέσεις περί μελλοντικής εξόφλησης και άλλοτε εξυβρίζοντας  όποιο συνεργάτη της εταιρείας τολμούσε να τον καλέσει για να του υπενθυμίσει τις οφειλές του.

Ακολούθησε μεγάλο διάστημα άκαρπων προσπαθειών μας με αποτέλεσμα το αμέσως επόμενο βήμα να είναι να τον ενημερώσουμε ότι εφόσον δεν έχει τη διάθεση να ακολουθήσει κάποιο πρόγραμμα εξόφλησης το θέμα αυτό θα ακολουθούσε την νομική οδό.

Ο πελάτης εξακολούθησε να μην ασχολείται και συνέχισε να αδιαφορεί  παντελώς για τις υποχρεώσεις του. Έτσι φτάσαμε να περάσει η υπόθεση αυτή  στα χέρια της νομικής εταιρείας τον Οκτώβριο του 2012 . Η νομική εταιρεία μας  ενημέρωσε ότι έχει κάνει επαφές με τον κύριο Κυρίδη Ιωάννη, ο οποίος υποσχέθηκε  ρύθμιση με τμηματικές εβδομαδιαίες καταβολές με τις οποίες θα εξοφλεί μία μία τις συναλλαγματικές του, πράγμα βέβαια το οποίο επίσης δεν τήρησε.

Έτσι, μας λυπεί και μας εκπλήσσει  το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος πελάτης, παρόλη την εμπιστοσύνη και την ανοχή που του δείξαμε, μας χρησιμοποίησε ως αίτιους  για την κατάσταση που ο ίδιος δημιούργησε  μην μπορώντας να αναγνωρίσει την δική του υπαιτιότητα.

Η εταιρεία διαχειρίζεται ήδη αρκετές περιπτώσεις ληξιπρόθεσμων οφειλών πελατών της, που όμως προοδεύουν  προς τη λύση τους μέσα από αμοιβαία κατανόηση και συνεργασία χωρίς να χρειαστεί η οποιαδήποτε παρέμβαση τρίτου.

Αναγνωρίζουμε την ελευθερία του λόγου και ότι ο καθένας μπορεί να αναρτήσει και να πει την γνώμη του χωρίς κανέναν δισταγμό. Δεν αναγνωρίζουμε όμως το ψεύδος και την αναλήθεια και επιφυλασσόμαστε για την υπεράσπιση παντός νόμιμου δικαιώματός μας απέναντι στην σπίλωση του ονόματος της εταιρείας μας.

Παρόλη τη δυσάρεστη εξέλιξη της συνεργασίας μας με τον κύριο Κυρίδη, εμείς θα  συνεχίσουμε να πορευόμαστε δίνοντας πάντα στήριξη και εμπιστοσύνη στους συνεργάτες μας.

Εκ της Διευθύνσεως