- Πληρωμές ΕΟΠYΥ-Rebate-Γενικά Εργαλεία Διαχείρισης
- Ταμεία/κατάθεση ΕΟΠΥΥ- Βασικοί κανόνες/Σφραγίδες/ΘΕΤΙΚΗ ΛΙΣΤΑ
- Α' ΒΟΗΘΕΙΕΣ-Παιδικά σιρόπια-Διάφορα επιστημονικά
- Νομοθεσία-Φορολογικά
- Συμμετοχές Φαρμάκων/ΕΚΑΣ/1€/Αναπηρία
- ΦΥΚ/ΦΥΚ πλατφόρμας/Φάρμακα ΕΟΠΥΥ/Εξωσωματικές/ΧΝΑ
- Φαρμακείο Επιχειρήσεων
- ΕΜΒΟΛΙΑ-Αντιγριπικά-Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών (ΕΠΕ)
- Αναλώσιμα/Συσκευές-Διαβήτης-Ειδική/Υγιεινή Διατροφή- Clawback -Εκπαιδευτικά βίντεο
- Επικοινωνία
Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009
Αναλυτικό Πρόγραμμα της Ημερίδας Φαρμακείο Επιχειρηματικότητα και Επικοινωνία
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
Φαρμακείο: Επιχειρηματικότητα και Επικοινωνία
23/01/2010
Θεματικές Ενότητες και Ομιλίες
08:30 – 09:30 Προσέλευση – Εγγραφές
09:30 – 10:00 Χαιρετισμοί
10:00 – 11:30 1η Θεματική Ενότητα: Διοίκηση Φαρμακείου
Συντονιστής: Γιάννης Πολλάλης, Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιά,
Διευθυντής Μεταπτυχιακού Προγράμματος « Οικονομική και Επιχειρησιακή
Στρατηγική»
Θέμα 1: Οργάνωση του Φαρμακείου
Εισηγήτρια Πόπη Χαραμή, Φαρμακοποιός, Σύμβουλος Marketing και Επικοινωνίας,
Αρχισυντάκτρια του περιοδικού Pharmacy Management & Επικοινωνία – Διάρκεια
30 λεπτά
Θέμα 2: Μέθοδοι Κινητοποίησης του Προσωπικού του Φαρμακείου
Εισηγήτρια Ράνια Λέχου, Φαρμακοποιός, Διευθύντρια Τμήματος Εξειδικευμένων
Υπηρεσιών & Εκπαίδευσης της Pierre Fabre Ελλάς Α.Ε. – Διάρκεια 30 λεπτά
Debate 15 λεπτά με 2 Φαρμακοποιούς
11:30 – 12:00 Διάλειμμα - Καφές
12:00 – 13:30 2η Θεματική Ενότητα : Marketing – Διαχείριση
Συντονιστής: Κυριάκος Σουλιώτης, Λέκτορας Τμήματος Κοινωνικής και
Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Θέμα 1: Σύγχρονη Διοίκηση Marketing: Επιπτώσεις για την Αγορά του Φαρμακείου
Εισηγητής Νικόλαος Παναγόπουλος, Λέκτορας Marketing Οικονομικού
Πανεπιστημίου Αθηνών – Διάρκεια 30 λεπτά
Θέμα 2: Εμπορική Διαχείριση Φαρμακείου: Αξιοποιώντας τη Νέα Τεχνολογία
Εισηγητής Πέτρος Παπαδάτος, Εμπορικός Διευθυντής CSA Α.Ε. – Διάρκεια 20
λεπτά
Θέμα 3: Τα Οικονομικά του Φαρμακείου
Εισηγητής Αθανάσιος Βοζίκης, Λέκτορας στο Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του
Πανεπιστημίου Πειραιά – Διάρκεια 20 λεπτά
13:30 – 14:30 Γεύμα
14:30 – 16:00 3η Θεματική Ενότητα: Merchandising Φαρμακείου
Συντονιστής: Γιώργος Μπαμπαλιάρης, Ειδικός Σύμβουλος Διοίκησης
Επιχειρήσεων, Εμπορικός Διευθυντής Depend Ltd
Θέμα 1: Βασικές Αρχές της Οργάνωσης των Προϊόντων στο Χώρο του Φαρμακείου
Εισηγήτρια Ράνια Λέχου, Φαρμακοποιός, Διευθύντρια Τμήματος Εξειδικευμένων
Υπηρεσιών & Εκπαίδευσης της Pierre Fabre Ελλάς Α.Ε. – Διάρκεια 20 λεπτά
Θέμα 2: Οπτική Επικοινωνία και Αυθόρμητες Πωλήσεις στο Φαρμακείο
Εισηγήτρια Αντωνία Μαρκούρη, Διευθύντρια Προβολής και Ανάπτυξης της Pierre
Fabre Ελλάς Α.Ε. – Διάρκεια 30 λεπτά
16:00 – 16:30 Διάλειμμα - Καφές
16:30 – 18:45 4η Θεματική Ενότητα: Επικοινωνία και Σχέσεις Πιστότητας με
τον Πελάτη
Συντονίστρια: Πόπη Χαραμή, Φαρμακοποιός, Σύμβουλος Marketing και
Επικοινωνίας, Αρχισυντάκτρια του περιοδικού Pharmacy Management &
Επικοινωνία
Θέμα 1: Η Πετυχημένη Προσέγγιση του Πελάτη
Εισηγητής Κώστας Δούνας, Εμπορικός Διευθυντής Medihelm Α.Ε. – Διάρκεια 30
λεπτά
Θέμα 2: Ενδυναμώνοντας το Επιστημονικό Προφίλ του φαρμακοποιού ως
λειτουργού υγείας
Εισηγήτρια Τερέζα Χαραμή, Φαρμακοποιός – Διάρκεια 20 λεπτά
Θέμα 3: Αύξηση της Πιστότητας των Πελατών στο Φαρμακείο – Η Άποψη και
Εξέλιξη του Καταναλωτή-Πελάτη
Εισηγητής Ιπποκράτης Νικολακόπουλος, Οικονομολόγος, Πιστοποιημένος
Σύμβουλος και Εισηγητής των Διεθνών Εκπαιδευτικών Δικτύων ΤΜΙ Δανίας και
TACK UK του Ομίλου PRC The Management House S.A – Διάρκεια 30 λεπτά
Debate 15 λεπτά με 2 Φαρμακοποιούς
18:45 – 19:00 Κλείσιμο – Συμπεράσματα Ημερίδας