Καταναλωτικό ντελίριο επικρατεί τις τελευταίες μέρες με τη νέα μόδα της εποχής που ακούει στο όνομα Black Friday. Πρόκειται ουσιαστικά για μια... αμερικανιά που λαμβάνει χώρα και στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια με διαρκώς αυξανόμενη τάση. Εκπτώσεις επί εκπτώσεων, άλλες πραγματικές άλλες εικονικές, ιδιαίτερα στο χώρο των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών.
Στο χορό των εκπτώσεων πρέπει άραγε να μπουν και τα φαρμακεία;
Διαβάστε παρακάτω την ανάρτηση σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης του συναδέλφου Δημήτρη Τσιριμπή:
.. άλλωστε δεν έχουμε «στοκ να ξεπουλήσουμε». Τα προϊόντα που διαθέτουμε και σας προτείνουμε είναι επιλεγμένα ένα προς ένα για εσάς, δεν τα φέρνουμε με νταλίκα, δεν τα απλώνουμε στον ήλιο να στεγνώσουν, δεν είναι δεύτερο χέρι, δεν τα είχαμε στη βιτρίνα, δεν αλλάξαμε τις τιμές από προχθές, δεν είμαστε όλοι ίδιοι...