Πάνω που οι περισσότεροι ετοιμάζαμε βαλίτσες -έστω και νοερά- για τις ολιγοήμερες διακοπές του Πάσχα, ήρθε η ενημέρωση που φρόντισε να μας τις χαλάσει. Πλέον δεν δίνεται καμία παράταση για τα 89 "ακριβά" φάρμακα και τα οποία από αύριο σταματάμε να τα χορηγούμε στους ασφαλισμένους των ταμείων. Βέβαια όσοι κάναμε το λάθος να δανείσουμε τέτοια φάρμακα σε πελάτες που δεν θα μπορούσαν να τα γράψουν λόγω γιορτών, τώρα τρέχουμε και δεν φτάνουμε! Σας παραπέμπουμε στην εγκύκλιο του ΦΣΑ Φεβ. '09 (σελ 3-4) για να δείτε αν θα πρέπει και εσείς να αρχίσετε να χτυπάτε το κεφάλι σας στον τοίχο... Όχι, δεν είναι πρωταπριλιάτικο αστείο!
- ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΚΜΕΣ
- Πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ Παχυσαρκία
- Όλα για τα ΦΥΚ
- Ταμεία/κατάθεση ΕΟΠΥΥ- Βασικοί κανόνες/Σφραγίδες/ΘΕΤΙΚΗ ΛΙΣΤΑ
- Πληρωμές-Rebate-Διαχείριση
- ΕΜΒΟΛΙΑ-Αντιγριπικά-Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών (ΕΠΕ)
- Α' ΒΟΗΘΕΙΕΣ-Παιδικά σιρόπια-Διάφορα επιστημονικά
- Συμμετοχές Φαρμάκων/ΕΚΑΣ/1€/Αναπηρία
- Φαρμακείο Επιχειρήσεων
- Αναλώσιμα/Συσκευές-Διαβήτης-Ειδική/Υγιεινή Διατροφή- Clawback -Εκπαιδευτικά βίντεο
- eΔΑΠΥ / Αναλώσιμα / Γνωματεύσεις
