- ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΚΜΕΣ
- Πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ Παχυσαρκία
- Όλα για τα ΦΥΚ
- Ταμεία/κατάθεση ΕΟΠΥΥ- Βασικοί κανόνες/Σφραγίδες/ΘΕΤΙΚΗ ΛΙΣΤΑ
- Πληρωμές-Rebate-Διαχείριση
- ΕΜΒΟΛΙΑ-Αντιγριπικά-Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών (ΕΠΕ)
- Α' ΒΟΗΘΕΙΕΣ-Παιδικά σιρόπια-Διάφορα επιστημονικά
- Συμμετοχές Φαρμάκων/ΕΚΑΣ/1€/Αναπηρία
- Φαρμακείο Επιχειρήσεων
- Αναλώσιμα/Συσκευές-Διαβήτης-Ειδική/Υγιεινή Διατροφή- Clawback -Εκπαιδευτικά βίντεο
- eΔΑΠΥ / Αναλώσιμα / Γνωματεύσεις
Παρασκευή 2 Απριλίου 2010
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ FARMAKOPOIOUS
Οι Farmakopoioi σας εύχονται Καλό Πάσχα με υγεία για εσάς και τις οικογένειές σας. Ελπίζουμε να ξεκουραστείτε και να γεμίσετε μπαταρίες αυτό το 4ήμερο και να μην ασχοληθείτε αυτές τις μέρες με τα προβλήματα του κλάδου αλλά ούτε και με τις συνταγές! Μπορούμε να τα κάνουμε άνετα από Τρίτη... Στους εφημερεύοντες συναδέλφους ευχόμαστε καλή δύναμη! Εντός των ημερών θα ανακοινωθούν εκδηλώσεις (πληθυντικός αριθμός), εκ των οποίων μία θα μαζέψει πάρα πολύ κόσμο...