Αν αναρωτηθείτε σήμερα το απόγευμα γιατί δεν κυκλοφορεί κόσμος, σας υπενθυμίζουμε ότι στις 18.00 η Εθνική μας αντιμετωπίζει την Γαλλία για τα προημιτελικά του Eurobasket 2011. Ένα ματς που είτε θα μας στείλει –πιθανότατα- στο βάθρο, είτε θα μας στείλει να παλεύουμε για τις θέσεις 5-8. Η Ελλάδα παρά τις 7 απουσίες βασικών (!) σε σχέση με πρόπερσι έκανε ήδη το καθήκον της με την πρόκριση στην οκτάδα και τώρα καλείται να κάνει την υπέρβαση απέναντι σε μια ομάδα που δείχνει –τουλάχιστον αυτή τη στιγμή- πιο έτοιμη από εμάς. Κανένας αγώνας όμως δεν κρίθηκε πριν από το τζάμπολ ή πριν από την κόρνα της λήξης. Οι Γάλλοι το θυμούνται καλά αυτό καθώς στον ημιτελικό του 2005 βρέθηκαν από το +8 στο… καναβάτσο μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα!
- ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΚΜΕΣ
- Πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ Παχυσαρκία
- Όλα για τα ΦΥΚ
- Ταμεία/κατάθεση ΕΟΠΥΥ- Βασικοί κανόνες/Σφραγίδες/ΘΕΤΙΚΗ ΛΙΣΤΑ
- Πληρωμές-Rebate-Διαχείριση
- ΕΜΒΟΛΙΑ-Αντιγριπικά-Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών (ΕΠΕ)
- Α' ΒΟΗΘΕΙΕΣ-Παιδικά σιρόπια-Διάφορα επιστημονικά
- Συμμετοχές Φαρμάκων/ΕΚΑΣ/1€/Αναπηρία
- Φαρμακείο Επιχειρήσεων
- Αναλώσιμα/Συσκευές-Διαβήτης-Ειδική/Υγιεινή Διατροφή- Clawback -Εκπαιδευτικά βίντεο
- eΔΑΠΥ / Αναλώσιμα / Γνωματεύσεις