ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΡΟΒΟΛΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Αθήνα,02/12/2011
ΘΕΜΑ: Ανάρτηση στο ιστολογίο farmakopoioi.blogspot.com με τίτλο
«ATEBank: Τεχνικό πρόβλημα παίρνει... πίσω τα λεφτά του ΟΓΑ!»
Αναφορικά με το δημοσίευμά σας της 1/12/2011, σας γνωστοποιούμε την επίσημη θέση της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Τραπεζικής – Υποδ/νσης Εναλλακτικών Δικτύων & Εφαρμογών Κ. Δ. της Τράπεζάς μας και παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνηση.
Η υπηρεσία ΑΤΕ Web banking λειτουργεί σε ON LINE επικοινωνία με το κεντρικό σύστημα κατά τις εργάσιμες ημέρες από την 03:00΄π.μ. έως την 11:00΄μ.μ.
Την πρώτη και τελευταία εργάσιμη κάθε μήνα η ON LINE λειτουργία διακόπτεται την 09:00΄μ.μ.
Κατά τις ώρες OFF LINE λειτουργίας, όπως και η περίπτωση που αναφέρεται στη δημοσίευση, η υπηρεσία ενημερώνει τους πελάτες μας ότι η εικόνα που δίνεται για τους λογαριασμούς τους αναφέρεται σε συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα.
Αναλυτική ενημέρωση για τα χρονικά όρια των συναλλαγών παρέχεται από την ιστοσελίδα της Τράπεζας http://www.atebank.gr/ATEbank/WebBanking/Retail/services/timologioYphresion.htm
Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΦΕΡΕΝΙΚΗ ΞΕΚΑΛΑΚΗ