Όπως ενημερωθήκαμε προ ολίγου, την Τετάρτη θα μπουν τα χρωστούμενα του ΟΑΕΕ 2011 για τους μήνες από Ιούλιο έως Οκτώβριο. Το σύνολο της οφειλής αγγίζει τα 16 εκατομμύρια ευρώ. Σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα, τα χρήματα θα μπούν στους λογαριασμούς των φαρμακοποιών την Τετάρτη 4/4/2012 όπως μας ενημέρωσε ο πρόεδρος του ΦΣΑ Κωνσταντίνος Λουραντος.
- ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΚΜΕΣ
- Πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ Παχυσαρκία
- Όλα για τα ΦΥΚ
- Ταμεία/κατάθεση ΕΟΠΥΥ- Βασικοί κανόνες/Σφραγίδες/ΘΕΤΙΚΗ ΛΙΣΤΑ
- Πληρωμές-Rebate-Διαχείριση
- ΕΜΒΟΛΙΑ-Αντιγριπικά-Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών (ΕΠΕ)
- Α' ΒΟΗΘΕΙΕΣ-Παιδικά σιρόπια-Διάφορα επιστημονικά
- Συμμετοχές Φαρμάκων/ΕΚΑΣ/1€/Αναπηρία
- Φαρμακείο Επιχειρήσεων
- Αναλώσιμα/Συσκευές-Διαβήτης-Ειδική/Υγιεινή Διατροφή- Clawback -Εκπαιδευτικά βίντεο
- eΔΑΠΥ / Αναλώσιμα / Γνωματεύσεις
Δευτέρα 2 Απριλίου 2012
BREAKING NEWS: Μπαίνει χρήμα από ΟΑΕΕ!
Όπως ενημερωθήκαμε προ ολίγου, την Τετάρτη θα μπουν τα χρωστούμενα του ΟΑΕΕ 2011 για τους μήνες από Ιούλιο έως Οκτώβριο. Το σύνολο της οφειλής αγγίζει τα 16 εκατομμύρια ευρώ. Σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα, τα χρήματα θα μπούν στους λογαριασμούς των φαρμακοποιών την Τετάρτη 4/4/2012 όπως μας ενημέρωσε ο πρόεδρος του ΦΣΑ Κωνσταντίνος Λουραντος.