1. 48ωρη γενική απεργία την Τρίτη και την Τετάρτη 6 και 7 Νοεμβρίου 2012.
2. Απεργιακή συγκέντρωση των συνδικάτων την Τρίτη 6 Νοεμβρίου και ώρα 11:00 στο Πεδίο του Άρεως.
3. Απεργιακό συλλαλητήριο των συνδικάτων την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου και ώρα 17:00 στο Σύνταγμα.
Δεδομένου ότι στη συνεδρίαση του ΔΣ του ΠΦΣ της 29ης Οκτωβρίου αποφασίστηκε πως ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος θα συνταχθεί στις απεργιακές κινητοποιήσεις με την ΓΣΕΕ, ίσως πάμε και εμείς σε απεργία για Τρίτη-Τετάρτη.
Οριστικές αποφάσεις αναμένονται τις επόμενες ημέρες...
