Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Φαρμακευτική Φροντίδα και Επικοινωνία: μια νέα ματιά σε παλιές διαχρονικές αξίες υπό σύγχρονη αναβάθμιση!

Παρακολούθησα την ομιλία του καλού συναδέλφου M. Mιτάκη στα webinars του ΙΔΕΕΑΦ.
 
.. 100 διαφορετικά πράγματα θα μπορούσα να επισημάνω από όσα έθιξε, το καθένα απ’ αυτά ένα μεγάλο κεφάλαιο το οποίο θα μπορούσα να αναπτύξω και να διανθίσω με δεκάδες διαφορετικά παραδείγματα από την έστω σύντομη 11χρονη καριέρα μου. Μπορώ μόνο να φανταστώ πόσα θα έχουν άλλοι, μεγαλύτεροι…

.. τόσο πρακτικά, καθημερινά, απτά και εφαρμόσιμα είναι όλα αυτά που είπε και έδειξε, τόσο “ιντριγκαδόρικα” κέντρισε τις αισθήσεις μας να καρφωθούμε στην οθόνη με τα ευθύβολα και καυστικά σχόλιά του!!!!

.. όμως αυτή τη δεδομένη στιγμή θα ήθελα να θίξω μόνο 2 από αυτά, τα οποία λόγω των δεδομένων ειδικών συνθηκών αποτελούν για μένα κεφαλαιώδους σημασίας πεδία για την αλλαγή νοοτροπίας που επιβάλλεται να κάνει το Νέο Ελληνικό Φαρμακείο, κόντρα στην οικονομική δυσκολία που επιβάλλει μόνο ένα Δόγμα: πωλήσεις-πωλήσεις-πωλήσεις!!




.. το πρώτο είναι το Πρωτόκολλο αποκλεισμού: δηλαδή η συνειδητή επιλογή να “δυσαρεστήσεις” τον ασθενή-”πελάτη” μη δίνοντάς του ένα λάθος φάρμακο ή/και θεραπεία παρ’ όλο το φόβο του “απέναντι φαρμακείου που θα το δώσει”.

.. είναι αυτή η επίπονη, μακρόπνοη, βραχυπρόθεσμα επιζήμια -και με τις σημερινές συνθήκες ίσως ουτοπική- διαδικασία η οποία όμως δημιουργεί μεσο/μακροπρόθεσμα τον πιστό ασθενή-πελάτη, τον πιστό υποστηρικτή-ασθενή-πελάτη. Αυτόν που θα σε εκτιμήσει και θα σε προτιμήσει πέρα από εξυπηρετήσεις, εκπτώσεις, προσφορές, κολακείες και εκδουλεύσεις. Αυτόν που χρειάζεσαι δηλαδή για να επιβιώσεις τα επόμενα χρόνια ακόμα και αν όλα τα φάρμακα πάνε στα Σούπερ Μάρκετ (αν χρειάζεται να λαϊκίσω για να γίνω κατανοητός)!!!

.. το δεύτερο είναι η επισήμανση της διαφοράς της Φαρμακευτικής Φροντίδας από το Φαρμ. marketing το τόσο διαδεδομένο τα τελευταία χρόνια. Τόσο πολύ που όποιος δεν παρακολουθούσε ειδικά σεμινάρια ανάπτυξης πωλήσεων να θεωρείται οπισθοδρομικός τη σήμερον!!!

.. κι όμως συνάδελφοι το μέλλον είναι στο να γυρίσουμε κατά ένα τρόπο δυναμικά στις ρίζες μας και τη Φαρμακευτική Φροντίδα!! Με γέφυρα το παρελθόν να αντιγράψουμε καλύτερα τους παλιούς Φαρμακοποιούς και την προσεκτικά και ανθρώπινα δομημένη μακρόχρονη σχέση τους με τους ασθενείς τους παρά τη σημερινή σχέση πώλησης προϊόντων που ανέπτυξε η γενιά μας υπό το βάρος της άμεσης και επιτακτικής οικονομικής επιτυχίας και τις επιταγές του αυτάρεσκα υπεροπτικού marketing!

.. διότι, συνάδελφοι, Πωλητές υπάρχουν πολλοί και όλοι τους πολύ καλύτεροι δυνητικά από εμάς!

.. Φαρμακοποιοί όμως…?

.. παρακολουθήστε άμεσα τα webinars

.. όχι μόνο μια γεύση τους από τη σχισμή σ’ έναν άλλο κόσμο που θα σας ανοίξει ένας φίλος ή γνωστός με δυο λόγια τυχαία…

.. μπείτε στο μέλλον….

πηγή: Hellenic Pharmacy