Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,
Η
διαδικασία χορήγησης των αναλωσίμων υλικών για τους διαβητικούς , σύμφωνα με τα
υπ.αριθ. 4314/28-1-2013 έγγραφα και άλλα σχετικά έγγραφα του Οργανισμού σας, τροποποιείται
μόνο ως προς την συνταγογράφηση από 1/3/2013.
Σε
επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα του Οργανισμού σας, μας ενημέρωσαν ότι θα
αποσταλεί στον Σύλλογο μας ο
κλειδάριθμος εκάστου μέλος μας, ο οποίος θα είναι απαραίτητος για την
καταχώρηση των υλικών αυτών ηλεκτρονικά και στην συνέχεια για την πληρωμή τους.
Λόγω του
ότι σήμερα 26/2/2013, δεν έχουμε λάβει κανέναν κλειδάριθμο ακόμη, και δεδομένου
ότι απαιτείται πολύ χρόνος για την διανομή τους από εμάς προς τα μέλη μας,
ζητάμε παράταση του μέτρου για τουλάχιστον έως 30/4/2013. Το δίμηνο αυτό
ζητείται, επειδή τα μέλη μας προσέρχονται στα γραφεία μας στην αρχή εκάστου
μηνός για να καταθέσουν τους φακέλους των συνταγών του ΕΟΠΥΥ και τότε μόνο
μπορούμε να τους δώσουμε τον κλειδάριθμο. Η επόμενη ευκαιρία διανομής είναι από
1η έως 10 Μαρτίου και όχι νωρίτερα. Δεδομένου ότι οι κλειδάριθμοι θα
χρειάζονται και επεξεργασία, είναι αδύνατον να διανεμηθούν αρχές Μαρτίου.
Επισημαίνουμε
επίσης, ότι κατά την αποστολή των κλειδαρίθμων προς εμάς, αυτοί θα πρέπει να
αποσταλούν με υψηλές προδιαγραφές ασφαλείας (παρόμοια ίσως με αυτή που
αποστέλλονται οι κωδικοί των πιστωτικών καρτών).
Ευχαριστούμε
εκ των προτέρων, αναμένοντας θετική απάντηση στο δίκαιο αίτημά μας.
για τον Φ.Σ.Α.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΥΡΑΝΤΟΣ ΗΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΟΓΛΟΥ