Αν προσπαθήσει να μπει κάποιος στην κεντρική σελίδα (δείτε εδώ), θα διαπιστώσει ότι...
... το σύστημα τον παραπέμπει να ξανακάνει εγγραφή (!). Υποθέτουμε ότι θα διορθωθεί από Δευτέρα.
Έως τότε μην ανησυχείτε και σε κάθε περίπτωση ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΑΝΕΤΕ ΕΓΓΡΑΦΗ έως ότου ξεκαθαριστεί η κατάσταση.
Θα σας ενημερώσουμε μόλις έχουμε κι εμείς νεότερα.
Farmakopoioi
