Με αυτή του δήλωση ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας κ. Μάριος Σαλμάς θέλησε να...
... βάλει τέλος σε οποιαδήποτε συζήτηση για περαιτέρω μείωση του ποσοστού κέρδους μας.
Συζήτηση εξάλλου έχει ανοίξει και για το αν πρέπει να μπουν τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα αλλά και οι βιταμίνες στα σούπερ μάρκετ. Προς το παρόν η κυβερνηση - σύμφωνα με το ρεπορτάζ του MEGA - φαίνεται να συζητά μόνο τη διακίνηση ορισμένων βιταμινών και συμπληρωμάτων διατροφής.
«Τα συμπληρώματα διατροφής χορηγούνται αποκλειστικά και μόνο από τα φαρμακεία για λόγους προστασίας της δημόσιας Υγείας. Έτσι άλλωστε έχει αποφασίσει και το ΣτΕ πρόσφατα», τόνισε το μέλος του ΔΣ του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αττικής, Γιάννης Δαγρές.
Δείτε το απόσπασμα από το αποψινό δελτίο του MEGA:
Farmakopoioi
