Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Ο ρόλος των tablets στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις

Η φαρμακευτική βιομηχανία εμφανίζεται πρόθυμη να αξιοποιήσει την τεχνολογία των συσκευών tablets προκειμένου να ενισχύσει το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Η εταιρία ερευνών αγοράς Gartner, προβλέπει ότι οι πωλήσεις των tablets ανά μονάδα θα ξεπεράσουν τα 208 εκατομμύρια ως το 2014, τα περισσότερα από τα οποία θα προορίζονται για τον επιχειρηματικό τομέα.



Η Apple ανακοίνωσε ότι τουλάχιστον το 65% των Fortune 100 -οι καλύτερες εταιρίες για να εργασθεί κανείς- χρησιμοποιούν ήδη το iPad. Η Abbott και η Medtronic από την πλευρά τους, ήδη χρησιμοποιούν το iPad για την ενίσχυση των πωλήσεων τους.
“Ο καθένας διστάζει να κάνει το πρώτο βήμα αλλά και όλοι φοβούνται το ίδιο ως προς το ότι θα είναι οι τελευταίοι που θα έρθουν στο πάρτι”, αναφέρει ο Bill Drummy, διευθύνων σύμβουλος τηςHeartbeat Ideas, εταιρίας που ειδικεύεται στις λύσεις του μάρκετινγκ στον κλάδο της υγείας.
Νοσοκομεία όπως το Beth Israel Deaconess Medical Center στην Βοστώνη χρησιμοποιούν το iPad για να εξηγούν νόσους και επεμβάσεις στους ασθενείς μέσω διαγραμμάτων και σχεδίων αναπαράστασης.

Τα tablets στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις
Τα tablets διαδραματίζουν δύο ρόλους ως προς τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιριών. Ο πρώτος έχει να κάνει με την αναλυτική παρουσίαση των προϊόντων. Οι χρήστες, χάρη στο περιβάλλον της συσκευής, μπορούν πολύ γρηγορότερα και ευκολότερα να παρουσιάσουν το περιεχόμενο τους χρησιμοποιώντας την.
Ο δεύτερος έχει να κάνει με την επέκταση της φαρμακευτικής στο περιβάλλον της κλινικής. Καθώς όλο και περισσότεροι ιατροί χρησιμοποιούν συχνά τα tablets στην άσκηση των καθηκόντων τους, καθίστανται πιο δεκτικοί σε εφαρμογές (apps) που διευκολύνουν την εργασία τους. Το Alivecor για παράδειγμα, μπορεί να μετατρέψει το iPad ή το iPhone σε ηλεκτροκαρδιογράφημα.
Οι φαρμακευτικές εταιρίες από την πλευρά τους, θα μπορέσουν να συστήσουν και να αναδείξουν ποιες εφαρμογές μπορούν να αποδειχθούν αναντικατάστατες, ενισχύοντας έτσι και την εταιρική τους φήμη.
Ως προς το ποιο tablet είναι το πιο αποτελεσματικό, η Gartner προτείνει ότι το προσωπικό του τμήματος του μάρκετινγκ και της ανάπτυξης του προϊόντος των εταιριών είναι που θα πρέπει να αξιολογήσει ποια συσκευή θα μπορεί να φανεί πιο εύχρηστη για τις διεργασίες τους.
Η φαρμακευτική βιομηχανία θα πρέπει να εκμεταλλευθεί την εξάπλωση των tablets στην αγορά και να κάνει τα απαραίτητα βήματα ως προς την κεφαλαιοποίηση.