Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

K.Λουράντος: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΕΡΠΕΤΑ

Προς κάθε ερπετό που σέρνεται και κρύβεται πίσω από την ανωνυμία του:
Προσπαθήσατε να με κάνετε να σιωπήσω, αλλά δεν τα καταφέρατε...
Ζητήσατε να στρατολογηθώ μαζί σας ....αλλά αρνήθηκα ...
Ανεβάσατε στο διαδίκτυο την προσωπική μου φορολογική δήλωση κατά παράβαση κάθε έννοιας προσωπικών δεδομένων παρουσιάζοντας , με κίνδυνο της ζωής των παιδιών μου, τον τζίρο των φαρμακείων ως ... κέρδος για να με φοβίσετε, αλλά επίσης δεν τα καταφέρατε ...

Στείλατε παραμονές των εκλογών στον Φ.Σ.Α το ΣΔΟΕ, ενώ ξέρετε ότι δεν υπάρχει τίποτα μεμπτό, προσδοκώντας τον εκφοβισμό μου, χωρίς κανένα όφελος για εσας ...
Προσπαθήσατε μέσω της δικαιοσύνης να κάμψετε την αντίστασή μου , αλλά και αυτό παρέμεινε ευσεβής πόθος...
Αναβιώσατε το «παρακράτος» για να πληγώ ΜΟΝΟ εγώ,αθωώνοντας όλους τους άλλους «ημέτερους» για να έχετε να ... λέτε.... αυτά που σήμερα διαδίδετε χωρίς τσίπα...και αιδώ...
Δεν τολμήσατε να πείτε αλήθειες, διότι έχετε στρατολογηθεί για την ... «βρώμικη δουλειά»που αναλάβατε....
Διαδίδετε χωρίς καμία απόδειξη ό,τι περνάει από το αρρωστημένο μυαλό σας για την ηθική μου, των συνεργατών μου και των συναγωνιστών μου (όπως ο Ηλίας Χαλιγιάννης) απλά γιατί ... ο γκεμπελισμός είναι το μόνο που πιστεύετε...
Καταλαβαίνετε ότι φθάνει η στιγμή που ο κλάδος θα απαλλαγεί από βαρίδια του παρελθόντος και σας πιάνει πανικός...
Θα πρέπει ωστόσο να ξέρετε ότι :
Δεν υποκύπτω σε εκβιασμούς ... ούτε θαμπώνομαι από ... καρέκλες και ... αξιώματα... Μου αρκεί το αξίωμα που ήδη κατέχω ως πρόεδρος του Φ.Σ.Α... και που για εμένα αποτελεί ύψιστη τιμή...


Δεν με φοβίζουν όσες ... λοβιτούρες και αν σκαρφιστείτε...


Δεν «πληρώνω» παρακυκλώματα και δεν συμμετέχω σε παρασυναγωγές, όσο και αντο επιδιώκετε...

Δεν σταματώ να υποστηρίζω τους συναδέλφους μου με κάθε μέσον ακόμα και αν πρόκειται να συγκρουστώ με την εξουσία που εσείς υπηρετείτε....

Δεν υποστέλλω την σημαία της αντιπαράθεσης με κάθε έναν από εσάς που σκοπός του είναι η παραπληροφόρηση και η λάσπη, απλά για να δείξετε την ... πειθαρχία σας στους εντολοδόχους σας...

Δεν καταθέτω τα όπλα αλλά θα πολεμήσω με τους συναδέλφους μου κάθε προσπάθειά σας αντίθετη με τα συμφέροντα του κλάδου...

Δεν με πτοούν όσες κατευθυνόμενες δίκες και αν στήσετε....
Αντιθέτως:
Θα συνεχίσω με όλες μου τις δυνάμεις , αντλώντας δύναμη από την αλήθεια την αγάπη και την συμπαράσταση των συναδέλφων μου, να είμαι ΑΠΕΝΑΝΤΙ από κάθε ερπετό που επιβουλεύετε τον κλάδο και συμμαχεί με τους ομοίους του για το προσωπικό κομματικό του όφελος ... ΑΠΕΝΑΝΤΙ στο «βαθύ κράτος»...


Θα είμαι δίπλα στον κλάδο γιατί ΔΕΝ ΖΗΤΩ τίποτα από κανέναν.... και γιατί δεν αποβλέπω σε κυβερνητικές και άλλες .... θέσεις...


Θα δώσω το παρόν στις επερχόμενες εκλογές γιατί ... πάνω απ’όλα ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ , ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΜΑΣ , Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ και όχι η κομματική μας ταυτότητα.... Θα ζητήσω την ψήφο των συναδέλφων μου για να απαλλαγούμε από βαρίδια του παρελθόντος που πλήγωσαν τον κλάδο , υφησυχάζοντάς τον και υπονομεύοντας τις κινητοποιήσεις του. Θα φτιάξουμε ένα νέο περιβάλλον που δεν θα κυριαρχεί ο παλιός διεφθαρμένος συνδικαλισμός , αλλά ο νέος προοδευτικός και σύγχρονος τρόπος διοίκησης με νέους συναδέλφους και νέες ιδέες , που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των καιρών...
ΣΗΜ: Όσον αφορά την ... «καταδίκη μου» πρωτόδικα σε 13 μήνες φυλάκιση με αναστολή,μπορώ με υπερηφάνεια να πω ότι αυτό θα το θυμάμαι σαν «παράσημο» που απέκτησα κατά την θητεία μου στον σύλλογο. Ως πρόεδρος του ΦΣΑ... καταδικάστηκα επειδή υλοποίησατην ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. να μην χορηγήσει ΘΕΤΙΚΗ γνωμάτευση για ίδρυση φαρμακείου στην Βούλα που ΔΕΝ πληρούσε τις απαιτήσεις του νόμου. Καταδικάστηκα εγώ και ΜΟΝΟ εγώ , όταν αθωώθηκαν , όλο το Δ.Σ.του Φ.Σ.Α. , ο Γραμματέας του Φ.Σ.Α. που υπέγραψε μαζί μου την αρνητική γνωμάτευση, ο νομάρχης που ΔΕΝ έδωσε την άδεια και ο Υπουργός που και αυτός μηνύθηκε .... Απίστευτο να καταδικάζεται «γνώμη» και μάλιστα ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ από αυτούς που την έδωσαν... Εμένα όμως ήθελαν .... εμένα καταδίκασαν ...Προσέφυγα ασφαλώς στο Εφαιτείο και εκεί θα τα πούμε....
«Κύριοι» ... μπορείτε να συνεχίσετε το έργο σας....
Θα μου επιτρέψετε μόνο να σας δώσω μία συμβουλή: «Ο ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ»! Και ειδικά για εσάς......
Κ.ΛΟΥΡΑΝΤΟΣ