Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Άδωνις Γεωργιάδης για Θεοδοσιάδη: «Είναι σοβαρός και ζητάει λογικά πράματα» (video)

Ενδιαφέρουσα είναι η άποψη του Υπουργού Υγείας για τον πρόεδρο του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου, κ. Κυριάκο Θεοδοσιάδη. Διαβάστε παρακάτω τι ακριβώς είπε ο κ. Γεωργιάδης και δείτε το συγκεκριμένο απόσπασμα:

«Ο συνδικαλισμός κατά 99% είναι συντεχνιακή αντίληψη.

Έχω γνωρίσει όλους τους συνδικαλιστές υγείας. Θα σας πω ένα παράδειγμα. Ξέρω έναν, θα σας πω και ποιος ειναι. Ο πρόεδρος των φαρμακοποιών, ο κ. Θεοδοσιάδης. Τρομερός, τρομερός. Όποτε έρχονται να συζητήσουμε μου τα λεει τα πραματα λογικα, ερχεται σοβαρος, δε λέει παράλογα πράματα, προσπαθεί να με πείσει, πραγματικά γιατί με έχει πείσει τους έχω υποστηρίξει στην τρόικα σε 10 θέματα. Έρχονται άλλοι και μου λένε κάνε προσλήψεις, αν δε κάνεις προσλήψεις θα κάνω απεργία. Αφού ξέρεις ότι δε μπορώ να κάνω προσλήψεις. Άρα γιατί μου το λένε, για να βγουν μετά στην κάμερα να κάνουν φασαρία και να μαζέψουν κόσμο. Είναι σοβαροί αυτοί;»

Δείτε το συγκεκριμένο απόσπασμα: