Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Εξώδικη δήλωση Υπ.Υγείας σε Πρόεδρο ΦΣΑ

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

Του Υπουργού Υγείας Αδώνιδος Σπυρίδωνα Γεωργιάδη.
ΠΡΟΣ
Κωνσταντίνο Λουράντο του Ανδρέα, Φαρμακοποιού, Προέδρου Φαρμακευτικού Συλλόγου Αττικής, κατοίκου Ν. Σμύρνης, οδός Ομήρου 6.

……….//………


Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,


Με έκπληξη έλαβα την από 12/5/2014 εξώδικη πρόσκληση σας, ιδιαίτερα μετά την τηλεοπτική μας διαμάχη την 20/5/2014 στο κανάλι Έψιλον, όταν και με κατηγορήσατε ότι ελέγχω την ελληνική δικαιοσύνη και υπέβαλα στους δικαστές του Εφετείου την καταδικαστική, για παράβαση καθήκοντος εναντίον σας απόφαση. Είναι σχήμα οξύμωρον και αντιφατικόν να με απειλείτε με προσφυγή σας στην ελληνική δικαιοσύνη την οποίαν μόλις προ 24ώρου την παρουσιάζετε  ως απολύτου ελεγχομένης από μένα. Εκλαμβάνω λοιπόν αυτήν την εξώδική πρόσκληση ως έμμεση έκφραση συγγνώμης προς την ελληνική δικαιοσύνη την οποία τόσο βάναυσα προσβάλατε επειδή διανοήθηκε να σας καταδικάσει. Με προλάβατε δε διότι ήμουν έτοιμος να στείλω την σχετική χθεσινή σας καταγγελία στην Εισαγγελία για να διερευνήσει εάν πράγματι στήθηκε όπως είπατε Δίκη εναντίον σας.

Ως προς τα καταγγελλόμενα από  εσάς στην εξώδικη δήλωσή σας ευτυχώς υπάρχει το βίντεο: Σε ερώτηση - τοποθέτηση του προέδρου του Φαρμακευτικού συλλόγου Αχαΐας που είναι και φίλος σας, ο οποίος είπε «οι σουπερμαρκετάδες λόγω μεγάλου τζίρου θα μπορούν να διαπλέκονται με τις εταιρείες» εγώ απήντησα «είναι σαν να λέτε ότι ο κ Λουράντος ο οποίος έχει άνω του 1,000,000 φορολογική δήλωση θα μπορούσε να είναι διαπλεκόμενος;» Προφανώς κ. Πρόεδρε αν κριτήριο της διαπλοκής είναι ο τζίρος θα ήσασταν ύποπτος κατά τον Πρόεδρο του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αχαΐας. Αντιθέτως το Πανελλήνιο γνωρίζει και εγώ κατηγορηματικά δηλώνω ότι είστε τίμιος επαγγελματίας για τον οποίο δεν υπάρχει κανένα στοιχείο διαπλοκής με εταιρεία και συνέβη, λόγω της σκληρής δουλειάς του και μόνο, να έχει αποκτήσει σπίτι στην Σαρωνίδα με πισίνα και κότερο 15 μέτρων, αμφοτέρων νομίμως δηλωθέντων στην φορολογική σας δήλωση. Ξεκαθαρίζω ότι εγώ ως δεξιός, αν και εσείς με αποκαλείτε γυρολόγο (δεν είχα την δική σας φαεινή ιδέα να είμαι ταυτοχρόνως μέλος της Ν.Δ. και να χειροκροτώ την προεκλογική ομιλία του κ. Τσίπρα) σέβομαι απολύτως την ατομική ιδιοκτησία και μου αρέσει οι άνθρωποι να έχουν χρήματα. Σας συγχαίρω λοιπόν που έχετε καταφέρει να είστε πλούσιος. Ιδιαίτερα στην Ελλάδα των Μνημονίων, όπου εκατομμύρια συμπολίτες μας έχουν πέσει κάτω από το όριο της φτώχιας, εσείς προσωπικά  αποτελείτε λαμπρό παράδειγμα επιτυχίας, όπου ακόμη και το 2010 - το έτος της χρεωκοπίας - δηλώσατε μετά της συζύγου σας 1,500,000 ευρώ. Θερμά συγχαρητήρια. Δεν κατανοώ γιατί θίγεστε; εγώ σας παρουσιάζω ως έντιμο επιτυχημένο επαγγελματία και δηλώνω ότι δεν αμφισβήτησα την εντιμότητά σας.

Ως προς τα προσωπικά δεδομένα κύριε πρόεδρε εγώ δεν ανέφερα τίποτα παραπάνω από όσα εδώ και χρόνια αναγράφονται στο διαδίκτυο και όχι μόνο δεν έχουν διαψευστεί από εσάς αλλά αντιθέτως η μόνη σας απάντηση ήταν ότι «σπιούνοι του Υπουργείου Οικονομικών τα διέρρευσαν εναντίον σας».

Εάν τα στοιχεία αυτά είναι ψευδή δεν έχετε παρά να δημοσιοποιήσετε τις φορολογικές σας δηλώσεις  και να αποκαλύψετε τους συκοφάντες. Πώς θα μπορούσα λοιπόν να δημοσιοποιήσω πράγματα ήδη δημοσιευθέντα και σχολιασθέντα από εσάς σε πλείστες τηλεοπτικές εκπομπές;

Σε κάθε περίπτωση, εάν τα σχετικά στοιχεία είναι ψευδή εγώ ανακαλώ πάραυτα. Η δε αναφορά Σας ότι το να γκουγκλάρει κάποιος συνιστά ποινικό αδίκημα μόνο ως αστεϊσμός δύναται να εκλειφθεί.

Θα μου επιτρέψετε όμως κ. Πρόεδρε να εκφράσω την έκπληξη μου για την εξώδικη δήλωση σας για έναν επιπλέον λόγο: Σε πλείστες όσες δηλώσεις σας με έχετε χαρακτηρίσει ως πρόσωπο παντελώς αναξιόπιστο, ανεπιθύμητο και ανάξιο λόγου. Πώς γίνεται ένα αναξιόπιστο πρόσωπο να κατορθώσει να τρώσει την τιμή και την υπόληψη ενός τίμιου επαγγελματία σαν και εσάς; Προφανώς αστειεύεστε. Διότι αν εκλάβω την δήλωσή σας κατά κυριολεξία, έχετε πάψει να με θεωρείτε αναξιόπιστο πρόσωπο και είμαι βέβαιος ότι δεν αλλάζετε τόσο γρήγορα απόψεις. Θα μου επιτρέψετε όμως κ. Πρόεδρε, αφού διευκρινίσω  για άλλη μια φορά ότι λανθασμένα σας μετέφεραν την περί διαπλοκής δήλωση μου, να σημειώσω ότι σίγουρα δεν αποτελεί προσωπική σας ευθύνη ότι βγάλατε τόσα πολλά λεφτά στην ζωή σας από τις υπερτριπλάσιες τιμές των φαρμάκων, ποσοστό επί των οποίων νομίμως λαμβάνατε, ούτε για την τρομερή συνταγογράφηση για την οποία εσείς ουδεμία ευθύνη είχατε, αλλά απλώς λαμβάνατε το νομίμο μερίδιο σας από την προφανή κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος. Ουδείς εχέφρων θα μπορούσε να σας κατηγορήσει για  όσα νομίμως εισπράττατε όλα αυτά τα χρόνια.

Κλείνοντας κ. Πρόεδρε θα ήθελα να διευκρινίσω το εξής: παρότι σας δήλωσα επανειλημμένως τον θαυμασμό μου στο τίμιο των πράξεων σας και στην λαμπρά επιχειρηματική σας επιτυχία, οφείλω να σημειώσω ότι ως Υπουργός αδυνατώ να ταυτίσω στο πρόσωπό σας τους χιλιάδες συναδέλφους σας στην Αττική, που δεν τα κατάφεραν τόσο καλά  όπως εσείς . Φυσικά και σέβομαι τις εκλογικές διαδικασίες και σας συγχαίρω για την επανειλημμένη  σας εκλογή όμως η παραπάνω μου αδυναμία, να ξεπεράσω την μνήμη μου για την δική σας και της συζύγου σας τεραστία επιτυχία, εξάπτει τον συνήθως ευέξαπτο χαρακτήρα μου και σας ζητώ συγγνώμη για αυτό. Θα προσπαθήσω τούδε και στο εξής όταν σας συναντώ να μην ενθυμούμαι την προσωπική σας επιτυχία και να βλέπω στο πρόσωπό σας τον εκπρόσωπο του φτωχού βιοπαλαιστή φαρμακοποιού. Αν παρελπίδα τα στοιχεία που έχουν δημοσιευτεί είναι ψευδή προτίθεμαι να ανακαλέσω πάραυτα.

Επειδή ουδέν συκοφαντικό ανέφερα για το πρόσωπό σας και ουδέν ποινικό αδίκημα έχω διαπράξει

Επειδή αντιθέτως  εσείς πολλάκις με έχετε κατηγορήσει ειδικώς μάλιστα ότι ελέγχω την δικαιοσύνη πράγμα ψευδές και συκοφαντικό

Επειδή σέβομαι την τιμή και την υπόληψη σας αλλά σέβομαι ακόμη περισσότερο τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου και επομένως είναι σταθερή μου πολιτική βούληση η μείωση της φαρμακευτικής δαπάνης πράγμα του θίγει τα συμφέροντά σας αλλά, ωφελεί τον Έλληνα φορολογούμενο.

ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
Και με τη ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου
Σας καλώ
Όπως αποσύρετε την από 12.05.14 εξώδικη πρόσκληση Σας

Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής επιδοτώ νομίμως την παρούσα προς ον αύτη απευθύνεται προς γνώσιν και δια τας νομίμους συνεπείας αντιγράφων άμα το περιεχόμενο ταύτης επί του κειμένου της εκθέσεως επιδόσεως

Αθήνα 22.05.14

Ο εξωδίκως δηλών