Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Οι Farmakopoioi εύχονται ταχεία ανάρρωση στον κ. Λουράντο

Καλή και γρήγορη ανάρρωση ευχόμαστε όλοι οι φαρμακοποιοί στον πρόεδρο του ΠΦΣ κ. Κώστα Λουράντο στην περιπέτεια υγείας που περνάει. Όπως μας ενημέρωσε ο ίδιος μέσω της σελίδας κοινωνικής δικτύωσης Facebook, μετά από ένα χτύπημα στο κεφάλι μπαίνει εσπευσμένα στο χειρουργείο για να αφαιρεθεί ένα μικρό αιμάτωμα.

Ο τοίχος του στο facebook έχει ήδη κατακλυστεί από ευχές.

Διαβάστε αναλυτικά την ενημέρωση:


Φίλοι μου, 


Σας γνωρίζω ότι δε θα μπορέσω να είμαι κοντά σας για λίγες μέρες, γιατί σήμερα 16 Ιανουαρίου και ώρα 2 το μεσημέρι, εισήχθην στο Νοσοκομείο επειγόντως. 

Πρίν από ένα μήνα, είχα υποστεί σοβαρή κρανιοεγκεφαλική κάκωση στο σπίτι μου από την οποία μου προκλήθηκε αιμάτωμα στον εγκέφαλο το οποίο ανακαλύφθηκε μόλις εχθές. Κρίθηκε σκόπιμη η άμεση αφαίρεση του, καθώς υπήρχε κίνδυνος για τη ζωή μου. 

Ελπίζω και πιστεύω ότι θα είμαι σύντομα κοντά σας, έχοντας πεποίθηση ότι θα προσεύχεστε για μένα. 


Κ.Λουράντος