Πριν από λίγα λεπτά εμφανίστηκαν τα χρήματα για το υπόλοιπο 50% Ιανουαρίου στους Συλλόγους που δεν έχουν διανεμητικό λογαριασμό και πληρώνονται μέσω ΔΙΑΣ. Οι υπόλοιποι αύριο το πρωί.
- ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΚΜΕΣ
- Πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ Παχυσαρκία
- Όλα για τα ΦΥΚ
- Ταμεία/κατάθεση ΕΟΠΥΥ- Βασικοί κανόνες/Σφραγίδες/ΘΕΤΙΚΗ ΛΙΣΤΑ
- Πληρωμές-Rebate-Διαχείριση
- ΕΜΒΟΛΙΑ-Αντιγριπικά-Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών (ΕΠΕ)
- Α' ΒΟΗΘΕΙΕΣ-Παιδικά σιρόπια-Διάφορα επιστημονικά
- Συμμετοχές Φαρμάκων/ΕΚΑΣ/1€/Αναπηρία
- Φαρμακείο Επιχειρήσεων
- Αναλώσιμα/Συσκευές-Διαβήτης-Ειδική/Υγιεινή Διατροφή- Clawback -Εκπαιδευτικά βίντεο
- eΔΑΠΥ / Αναλώσιμα / Γνωματεύσεις
