Κυριακή 24 Μαΐου 2015

Επιστολή Φικιώρη: «Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη για τα όσα είπα για τους φαρμακοποιούς»

Λάβαμε και δημοσιεύουμε την απάντηση του κ. Ανδρέα Φικιώρη σχετική με ανάρτησή μας για τα όσα είπε σε ζωντανή εκπομπή της Παρασκευής 22 Μαΐου.

Σύμφωνα με την επιστολή που μας έστειλε, ζητά ειλικρινά συγγνώμη από όλους τους φαρμακοποιούς τους οποίους τιμά και σέβεται όπως υποστηρίζει ο ίδιος. Διαβάστε αναλυτικά την επιστολή του:


«Σε μια ζωντανή εκπομπή και με την πίεσή της, πολλές φορές προβαίνουμε σε λάθος διατυπώσεις. Μια τέτοια συνέβη την Παρασκευή 22/5/2015. Όπου στην προσπάθειά μου να μεταδώσω την ανάγκη μεγαλύτερης γνώσης και από τη μεριά του καταναλωτή προέβην σε ένα λανθασμένο παράδειγμα. Προφανώς δεν αμφισβητείται από κανέναν πόσο μάλλον από εμένα η επιστημονική κατάρτιση του Έλληνα φαρμακοποιού. Εξάλλου έχω συνεργαστεί στο παρελθόν με πολλούς επιστήμονες φαρμακοποιούς και προσωπικά.

Οι φαρμακοποιοί σ'αυτή τη χώρα έχουν ουσιαστικά ρόλο στην πρωτοβάθμια περίθαλψη καθώς και στην υποστήριξη των ασθενών που πάσχουν από χρόνιες παθήσεις.

Γι' αυτό και έχουν την απεριόριστη εκτίμησή μου και την στήριξή μου.

Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη απ' όλους.

Με τιμή

Ανδρέας Φικιώρης»