Μόλις έφυγαν από ΚΜΕΣ οι "δισκέτες" με το υπόλοιπο 50% της πληρωμής για τις συνταγές ΕΟΠΥΥ Μαρτίου.
Τα χρήματα για όσους πληρώνονται μέσω ΔΙΑΣ θα είναι διαθέσιμα...
...το απόγευμα της Τρίτης 21/7. Οι διανεμητικοί θα πληρωθούν Τετάρτη 22/7 πρωί.
