Αργά το μεσημέρι θα έχουμε δελτίο τύπου από τον ΠΦΣ για τις εξελίξεις στο θέμα του ιδιοκτησιακού και για το ενδεχόμενο συνέχισης ή/και αλλαγής των κινητοποιήσεων. Φυσικά θα σταλεί SMS για το αν θα έχουμε ανοιχτά αύριο. Να έχετε λοιπόν το κινητό σας κοντά και για τα υπόλοιπα εδώ...
- ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΚΜΕΣ
- Πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ Παχυσαρκία
- Όλα για τα ΦΥΚ
- Ταμεία/κατάθεση ΕΟΠΥΥ- Βασικοί κανόνες/Σφραγίδες/ΘΕΤΙΚΗ ΛΙΣΤΑ
- Πληρωμές-Rebate-Διαχείριση
- ΕΜΒΟΛΙΑ-Αντιγριπικά-Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών (ΕΠΕ)
- Α' ΒΟΗΘΕΙΕΣ-Παιδικά σιρόπια-Διάφορα επιστημονικά
- Συμμετοχές Φαρμάκων/ΕΚΑΣ/1€/Αναπηρία
- Φαρμακείο Επιχειρήσεων
- Αναλώσιμα/Συσκευές-Διαβήτης-Ειδική/Υγιεινή Διατροφή- Clawback -Εκπαιδευτικά βίντεο
- eΔΑΠΥ / Αναλώσιμα / Γνωματεύσεις
