Σάββατο 23 Απριλίου 2016

Απάντηση Σ. Μπελώνη για δημοσίευμα



Από φαρμακοποιό : Μπελώνη Σταύρο
Προς : τη συντακτική επιτροπή του PHARMATEAM blogspot
22 Απριλίου 2016
 
Αγαπητοί συνάδελφοι,
 
Εδώ και αρκετές εβδομάδες παίζεται ένα άσχημο , λυπηρό και συκοφαντικό παιχνίδι εις βάρος μου.
Δεν θέλω να σας συστηθώ για το ποιος είμαι και ποια είναι η ταυτότητά μου ως φαρμακοποιός , ως συνεταιριστής και ποια είναι η συνεισφορά μου εδώ και δεκαετίες στην αναβάθμιση και στην υποστήριξη του επαγγέλματος χιλιάδων φαρμακοποιών-συναδέλφων μου , γιατί αυτοί που πρέπει, γνωρίζουν την ταυτότητά μου .

 

Θέλω όμως να σας ενημερώσω και εγγράφως για το παιχνίδι το οποίο ξαφνικά στήθηκε και παίζεται στις πλάτες μου, γιατί κάποιοι συνειδητά και κακοπροαίρετα προβάλλουν και ενδυναμώνουν τη συκοφαντική εκστρατεία εναντίον μου, ενώ κάποιοι άλλοι συμμετέχουν αφελώς στο παραπάνω παιχνίδι.
 
Εδώ και αρκετές εβδομάδες έχει προβληθεί για ένα διάστημα διαφήμιση προϊόντος σε τηλεοπτικά κανάλια, χωρίς την έγκρισή μου και ούτε καν ενημέρωσή μου και στη συνέχεια και σε κάποια blogs, όπως το δικό σας,  ως είδηση.
 
Σας ενημερώνω για το τι ακριβώς έχει συμβεί :
 
Στις αρχές Φεβρουαρίου του 2016 ο υπεύθυνος  της εταιρίας  GENOMED  μου ζήτησε μια συνέντευξή μου ως επιστήμονα φαρμακοποιού, για την αποτελεσματικότητα του προϊόντος elixiderm,  ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΧΕ ΧΡΗΣΗ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή  με εξωτερικούς συνεργάτες τους και σε καμία περίπτωση για δημόσια προβολή  !!! .
 
Με δεδομένη την πολυετή γνωριμία μου με το συγκεκριμένο άνθρωπο  και προκειμένου να τον βοηθήσω φιλικά ( εννοείται χωρίς καμία, μα καμία ανταμοιβή ή ανταπόδοση ), συμφώνησα.
Δυστυχώς διαπίστωσα   μετά από λίγο διάστημα και με μεγάλη μου έκπληξη , από πληροφόρηση πελατών μου,  ότι προβάλλεται η συνέντευξη στην τηλεόραση.
 
Αμέσως απευθύνθηκα με επιστολή μου στον Δ/ντα Σύμβουλο της εταιρείας -κο Ι. Καλύβα  και του απαίτησα να διακοπεί άμεσα η προβολή του video  (στο οποίο μάλιστα είχε προβληθεί και η ιδιότητά μου ως πρόεδρου της ΟΣΦΕ για να προσδώσει μεγαλύτερο αποτέλεσμα στη διαφημιστική τους προβολή ).
 
Δυστυχώς για μένα η παραπάνω εταιρεία εξακολούθησε να προβάλλει παράνομα το video παραπλανώντας με και κερδίζοντας από την τηλεοπτική προβολή του προϊόντος της , χρησιμοποιώντας με  άθελά μου.
 
Στις 6 Απριλίου 2016 απέστειλα και δεύτερη επιστολή στην εταιρεία Genomed ( εξώδικη αυτή τη φορά ) απαγορεύοντας τους ξανά να χρησιμοποιούν παράνομα και διαφημιστικά το video.
Στις 22 Απριλίου 2016 ο Δ/νων Σύμβουλος της εταιρείας,  μου απέστειλε εξώδικη απάντηση στο δικό μου έγγραφο, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για την ‘’παρεξήγηση’’ , ζητώντας μου συγγνώμη και αναλαμβάνοντας πλήρως την ευθύνη για το πρόβλημα.
 
Έχω ήδη κινηθεί νομικά  για την παραβατική δράση της εταιρείας και για το σοβαρό πρόβλημα το οποίο μου δημιούργησε παραπλανώντας με.
 
Απευθυνόμενος όμως προ εσάς, τους φαρμακοποιούς- συναδέλφους μου του PHARMATEAM, θέλω να πω ότι λυπάμαι γιατί παρά την προφορική μου  ενημέρωση προς εσάς,  όπου σας εξήγησα  τα τεκταινόμενα, εξακολουθείτε να με λοιδορείτε μέσω του blog σας.
 
Δυστυχώς στην περίπτωσή σας δεν μπορώ να σας κατατάξω στους αφελώς λειτουργούντες, διότι γνωρίζατε τι είχε συμβεί. Μάλιστα πρόσφατα «κατεβάσατε» το video μετά από την επικοινωνία μου μαζί σας, αλλά δυστυχώς μετά από 25 λεπτά της ώρας !!! (τόσο κράτησε η συναδελφική κατανόησή σας ) , το «ξανανεβάσατε».
 
Ζητώ, για την αποκατάσταση της πραγματικότητας, να αναρτηθεί άμεσα η επιστολή μου αυτή , αυτούσια στο blog σας, ως οφείλετε.
                                                                                                           Μπελώνης Σταύρος