Σάββατο, 17 Σεπτεμβρίου 2016

Το καλάθι του Skroutz φρενάρει το ξεπούλημα στα e-shops

Εδώ και λίγους μήνες είχε ανακοινωθεί -και έκανε πρεμιέρα σήμερα- από τη δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης τιμών Skroutz η δημιουργία "καλαθιού" ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να επιλέγει τα φθηνότερα προϊόντα από διαφορετικά ηλεκτρονικά καταστήματα. Συνήθης τακτική αρκετών e-shops (και φυσικά και στην κατηγορία των φαρμακείων) ήταν...






...το dumping τιμών ("ξεπούλημα" σε τιμές κάτω του κόστους) σε συγκεκριμένα αγαθά ως κράχτης για να συνεχίσει ο καταναλωτής τις αγορές του στο ίδιο κατάστημα. Η ύπαρξη καλαθιού όμως επιτρέπει στον αγοραστή να διαλέγει χωρίς να κλικάρει στις αντίστοιχες σελίδες. 

Η εξέλιξη αυτή σε συνδυασμό με την άφιξη του ηλεκτρονικού κολοσσού Alibaba στην Ελλάδα αναμένεται να αλλάξει άρδην το τοπίο στο ηλεκτρονικό εμπόριο τους προσεχείς μήνες. Αν θυμηθούμε μάλιστα και τη μελέτη της ELTRUN που αναφέρει ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις παραφαρμάκων στη χώρα μας είναι "ανώριμες και χωρίς κέρδος", καταλαβαίνουμε ότι κάποιες κακές συνήθειες θα κοπούν μαχαίρι...