Το Puig Group πίσω από την εξαγορά της ελληνικής εταιρείας – Τι περιλαμβάνει η συμφωνία.
Μετά από μια διαδικασία μεγάλης διάρκειας και μάχη μεταξύ μεγάλων εταιρειών όπως η l’oreal, τελικά η ελληνική Apivita κατέληξε σε ισπανικά χέρια. Όπως μεταδίδουν τώρα τα Ισπανικά ΜΜΕ, η Puig με έδρα την Βαρκελώνη της Ισπανίας είναι τελικά ο νέος ιδιοκτήτης, σε ένα deal που κλείνει στα 40 εκατ. ευρώ.
Η συμφωνία αφορά το....
Μετά από μια διαδικασία μεγάλης διάρκειας και μάχη μεταξύ μεγάλων εταιρειών όπως η l’oreal, τελικά η ελληνική Apivita κατέληξε σε ισπανικά χέρια. Όπως μεταδίδουν τώρα τα Ισπανικά ΜΜΕ, η Puig με έδρα την Βαρκελώνη της Ισπανίας είναι τελικά ο νέος ιδιοκτήτης, σε ένα deal που κλείνει στα 40 εκατ. ευρώ.
Η συμφωνία αφορά το....
.... πλειοψηφικό πακέτο της Apivita, με την οικογένεια Κουτσιανά να διατηρεί ποσοστό που εξασφαλίζει την καταστατική μειοψηφία.
Το τελευταίο διάστημα η Apivita, σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν σε συζητήσεις με γνωστούς πολυεθνικούς ομίλους.
Η εταιρία Apivita ιδρύθηκε πριν 37 χρόνια από τους Νίκη και Νίκο Κουτσιανά, δύο φαρμακοποιούς, οι οποίοι επένδυσαν στις έννοιες της αειφορίας και της αξιοποίησης της ελληνικής χλωρίδας. Δημιούργησαν το brand Αpivita, το οποίο ξεπέρασε τα ελληνικά σύνορα.
Η Apivita αναπτύσσεται ταχέως στην Ισπανία, όπου οι πωλήσεις της αυξάνονται με ρυθμό 30% ετησίως.
O όμιλος Puig δραστηριοποιείται στον κλάδο των Cosmetics με πωλήσεις που φτάνουν το 1,645 εκατ. ευρώ το 2015 και προϊόντα σε περισσότερες από 150 χώρες.
Στο πορτφόλιο της ισπανικής εταιρείας συμπεριλαμβάνονται μάρκες όπως η Carolina Herrera, Nina Ricci, Paco Rabanne, Jean Paul Gaultier, Penhaligon’s και L’Artisan Parfumeur, αλλά και εκπροσώπηση brands στην Ισπανία όπως η Prada, Valentino Comme des Garçons.
Η Apivita σε αριθμούς
Στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου του 2016 οι πωλήσεις της ανήλθαν στα 21,057 εκατ. Ευρώ έναντι 17,277 εκατ. Ευρώ στο αντίστοιχο διάστημα του 2015, το ebitda στα 3,507 εκατ. Ευρώ έναντι 2,178 εκατ. Ευρώ το 2015 και τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν στα 1,551 εκατ. Ευρώ, έναντι 274.000 στην αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2016 η Apivita συμπληρώνει 38 χρόνια ζωής – ιδρύθηκε το 1979 από τους φαρμακοποιούς Νίκη και Νίκο Κουτσιανά – και δραστηριοποιείται σε 15 χώρες, στην Κύπρο, στην Ισπανία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, το Λουξεμβούργο, τη Ρουμανία, την Ιαπωνία, το Χονγκ Κονγκ, την Αυστραλία, τις ΗΠΑ, την Αγγλία, την Κροατία, την Ουκρανία και Βουλγαρία και πρόσφατα και στην Ιταλία, σε συνεργασία με αλυσίδες φαρμακείων αλλά και στον χώρο του retail με δικά της καταστήματα, στα πρότυπα του flagship καταστήματος The APIVITA Experience Store στο κέντρο της Αθήνας.
Η εξαγωγική της δραστηριότητα αντιστοιχεί στο περίπου 30% των συνολικών της πωλήσεων.
Η εταιρεία συμμετέχει σε δέκα ερευνητικά προγράμματα σε συνεργασία με πανεπιστημιακά ιδρύματα και ερευνητικά κέντρα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Συνολικά η Apivita συνεργάζεται με 71 ιδρύματα σε 22 διαφορετικές χώρες, με την έρευνα να εστιάζεται κυρίως στα βότανα της ελληνικής φύσης, τα μελισσοκομικά προϊόντα, αλλά και τον υποθαλάσσιο χώρο της Μεσογείου. Μεγάλο επίτευγμα του τμήματος Scientific Affairs της εταιρείας, είναι η συμμετοχή της εταιρείας με Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση στο πρόγραμμα της Ε.Ε. Horizon 2020, το σημαντικότερο πρόγραμμα της ΕΕ για την έρευνα και την καινοτομία που δρομολογήθηκε ποτέ.
Το τελευταίο διάστημα η Apivita, σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν σε συζητήσεις με γνωστούς πολυεθνικούς ομίλους.
Η εταιρία Apivita ιδρύθηκε πριν 37 χρόνια από τους Νίκη και Νίκο Κουτσιανά, δύο φαρμακοποιούς, οι οποίοι επένδυσαν στις έννοιες της αειφορίας και της αξιοποίησης της ελληνικής χλωρίδας. Δημιούργησαν το brand Αpivita, το οποίο ξεπέρασε τα ελληνικά σύνορα.
Η Apivita αναπτύσσεται ταχέως στην Ισπανία, όπου οι πωλήσεις της αυξάνονται με ρυθμό 30% ετησίως.
O όμιλος Puig δραστηριοποιείται στον κλάδο των Cosmetics με πωλήσεις που φτάνουν το 1,645 εκατ. ευρώ το 2015 και προϊόντα σε περισσότερες από 150 χώρες.
Στο πορτφόλιο της ισπανικής εταιρείας συμπεριλαμβάνονται μάρκες όπως η Carolina Herrera, Nina Ricci, Paco Rabanne, Jean Paul Gaultier, Penhaligon’s και L’Artisan Parfumeur, αλλά και εκπροσώπηση brands στην Ισπανία όπως η Prada, Valentino Comme des Garçons.
Η Apivita σε αριθμούς
Στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου του 2016 οι πωλήσεις της ανήλθαν στα 21,057 εκατ. Ευρώ έναντι 17,277 εκατ. Ευρώ στο αντίστοιχο διάστημα του 2015, το ebitda στα 3,507 εκατ. Ευρώ έναντι 2,178 εκατ. Ευρώ το 2015 και τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν στα 1,551 εκατ. Ευρώ, έναντι 274.000 στην αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2016 η Apivita συμπληρώνει 38 χρόνια ζωής – ιδρύθηκε το 1979 από τους φαρμακοποιούς Νίκη και Νίκο Κουτσιανά – και δραστηριοποιείται σε 15 χώρες, στην Κύπρο, στην Ισπανία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, το Λουξεμβούργο, τη Ρουμανία, την Ιαπωνία, το Χονγκ Κονγκ, την Αυστραλία, τις ΗΠΑ, την Αγγλία, την Κροατία, την Ουκρανία και Βουλγαρία και πρόσφατα και στην Ιταλία, σε συνεργασία με αλυσίδες φαρμακείων αλλά και στον χώρο του retail με δικά της καταστήματα, στα πρότυπα του flagship καταστήματος The APIVITA Experience Store στο κέντρο της Αθήνας.
Η εξαγωγική της δραστηριότητα αντιστοιχεί στο περίπου 30% των συνολικών της πωλήσεων.
Η εταιρεία συμμετέχει σε δέκα ερευνητικά προγράμματα σε συνεργασία με πανεπιστημιακά ιδρύματα και ερευνητικά κέντρα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Συνολικά η Apivita συνεργάζεται με 71 ιδρύματα σε 22 διαφορετικές χώρες, με την έρευνα να εστιάζεται κυρίως στα βότανα της ελληνικής φύσης, τα μελισσοκομικά προϊόντα, αλλά και τον υποθαλάσσιο χώρο της Μεσογείου. Μεγάλο επίτευγμα του τμήματος Scientific Affairs της εταιρείας, είναι η συμμετοχή της εταιρείας με Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση στο πρόγραμμα της Ε.Ε. Horizon 2020, το σημαντικότερο πρόγραμμα της ΕΕ για την έρευνα και την καινοτομία που δρομολογήθηκε ποτέ.