Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

Γ. Κουτέπας: Εκπτώσεις όγκου αγορών στο Φαρμακείο

Οι εκπτώσεις που δίνονται κατά τις παραγγελίες μεγάλης ποσότητας από τα φαρμακεία αποτελούν μια βασική δυνατότητα μείωσης του κόστους αγορών. Μια δυνατότητα που απαιτεί όμως διαθέσιμα κεφάλαια και προγραμματισμό για να αποδώσει.

Ποιες είναι οι βασικές αρχές που πρέπει να ακολουθούνται ώστε τα χρήματα και ο κόπος που συνεπάγονται όλα αυτά να μην πάει χαμένος και ποιοι οι λόγοι που παρά τις καλές εκπτώσεις μια ολόκληρη αγορά δείχνει αδυναμία να τις αξιοποιήσει;

Ένα εισαγωγικό κείμενο – οδηγός για την επίτευξη οφέλους από τις αγορές και τις πωλήσεις


 

Γιώργος Κουτέπας:

«
... δυστυχώς προέκυψαν τόσα μέσα σε αυτά τα χρόνια που έπαιρναν προτεραιότητα.. και τώρα που βρέθηκε ο χρόνος... τα διαθέσιμα χρήματα για τέτοιες αγορές δεν είναι και τόσο... διαθέσιμα...
από την άλλη είτε με ομαδικές αγορές ή με συνεργασίες όλοι έχουν κάποια πρόσβαση στην έκπτωση. 
 
Τι πάει στραβά λοιπόν και ένας ολόκληρος κλάδος κυνηγάει την... ουρά του;
 
Και αν αυτά έγιναν στα παραφαρμακευτικά τι θα γίνει αν και όταν αρχίσουν και αγγίζουν κομμάτια της κύριας δραστηριότητας του φαρμακείου; Υπάρχει επιβίωση σε συνθήκες που σε ένα φαρμακείο η μόνη πηγή κερδοφορίας που έχει είναι οι εκπτώσεις και τα "εγγυημένα" κέρδη του είναι μηδενικά;

Για μια αγορά που ως μία από τις διεξόδους έχει ορίσει την "επιχειρηματικότητα" η έλλειψη τέτοιων προβληματισμών αν μη τι άλλο προκαλεί απορία... ιδιαίτερα όταν φτάσει στο σημείο να συνειδητοποιήσει πως ακόμα και υγιείς κινήσεις όπως συνεργασίες και συνενώσεις δεν θα είναι αρκετές αν δεν μπουν σε μια ορθολογική βάση...»


Διαβάστε όλο το άρθρο στο site