Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017

Στους κορυφαίους... spammers τηλεφωνικό κέντρο φαρμακευτικής εταιρείας!

ΤΙ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

Τον τελευταίο καιρό, μεγάλη πολυεθνική φαρμακευτική εταιρεία μέσω τηλεφωνικού κέντρου καλεί φαρμακεία επανειλημμένως προκειμένου να ενημερώσει για προσφορές. Μέχρι εδώ όλα καλά...

Το θέμα είναι ότι αυτό πλέον γίνεται σε καθημερινή βάση από διάφορα τηλεφωνικά νούμερα του τύπου 210999ΧΧΧΧ, στις περισσότερες δε κλήσεις δεν απαντάει κανείς, ενώ συνήθως πέφτει η γραμμή!

Έχουμε πάμπολλες αναφορές συναδέλφων στους οποίους η....




..... συγκεκριμένη εταιρεία (τηλεφωνικό κέντρο που καλεί εκ μέρους της φαρμακευτικής) καλεί τρεις και τέσσερις φορές ημερησίως, κατατάσσοντας τα συγκεκριμένα τηλεφωνήματα στα πλέον... ενοχλητικά!

Οι Farmakopoioi ήρθαν σε επικοινωνία με τον υπεύθυνο του εμπορικού τμήματος της εταιρείας Mylan κ. Μανουδάκη Κων/νο, ο οποίος αφού μας ευχαρίστησε για την ενημέρωση αυτή, δήλωσε έκπληκτος για το γεγονός και ανέλαβε ο ίδιος προσωπικά την πρωτοβουλία να διορθώσει το θέμα το συντομότερο. Δήλωσε πως σκοπός της εταιρείας δεν είναι σε καμία περίπτωση η επανειλημμένη τηλεφωνική ενόχληση και ότι δεν έχει δοθεί καμία τέτοια εντολή στην εταιρεία που αναλαμβάνει τις τηλεφωνικές κλήσεις.