Στις μέρες μας η ταχύτητα με την οποία αλλάζουν τα δεδομένα είναι εξαντλητική, απαιτεί δέσμευση χρόνου, προσοχή και συνεχή ενημέρωση.
Είναι σαφές ότι τόσο οι πόροι όσο και ο χρόνος είναι ιδιαίτερα σημαντικοί στην διαχείριση της καθημερινότητας του φαρμακείου μας
Είναι επίσης σημαντικό ότι η μηχανοργάνωση είναι ο καθοριστικότερος παράγοντας (σημείο μηδέν) αφού...
- επιτρέπει τον συνεχή έλεγχο του φαρμακείου
- διασφαλίζει την ορθή λειτουργία εντός των πλαισίων ασφαλείας
- αυτοματοποιεί διαδικασίες
- διατηρεί την ιστορικότητα των διαδικασιών
- αποτελεί το σημείο κλειδί στον προϋπολογισμό των χρήσεων
- εξασφαλίζει βιώσιμες λύσεις
- αποτυπώνει τις τάσεις της αγοράς
και η λίστα συνεχίζεται, θα μπορούσε να συνοψίσει κανείς ότι η μηχανοργάνωση αποτελεί τον αόρατο και ακούραστο φύλακα του φαρμακείου μας η οποία το θωρακίζει κατά 360ο μοίρες από έκτακτα συμβάντα.
Το τελευταίο διάστημα είμαστε μάρτυρες μεταβολής ενός σημαντικού κομματιού της φαρμακευτικής ύλης. Σημαντικό διότι αποτελεί το παράθυρο μετάβασης στην ουσιαστική ένταξή μας στην Α’ βάθμια, πρακτικά εμπράγματα και καθημερινά !
Οι πληροφορίες που αντλούνται από το περιβάλλον του φαρμακοποιού είναι δυστυχώς περιορισμένες για τους περισσότερους και δεν επαρκούν για να καλύψουν και να εξασφαλίσουν τον βιώσιμο έλεγχο των τιμών με αποτέλεσμα να οδηγούνται σε λανθασμένη τιμολόγηση με ανυπολόγιστες διαστάσεις, αφού ζημιώνουν το ταμείο (πουλώντας εν αγνοία κάτω του κόστους) εκθέτοντας την εικόνα του ίδιου (αναγκαστικά θα ανασκευάσει όταν αντιληφθεί) και των υπολοίπων φαρμακείων.
Η απάντηση στα πιο πάνω είναι απλή και δεν απαιτεί δέσμευση ανθρώπινων πόρων η αναβάθμιση της μηχανογράφησης με ένα τελευταίας γενιάς λογισμικό που να συνεργάζεται και να αναβαθμίζει το κεντρικό μας πρόγραμμα διαχείρισης. Το όνομα αυτού : DATABOX !
Το Databox δεν λαμβάνει πληροφορίες από τα φαρμακεία αλλά
- ενημερώνει αρχικά όλα τα πεδία κατηγοριοποίησης των προϊόντων. Αυτό σημαίνει ότι πλέον δεν θα δείτε ξερά πχ ένα αντηλιακό με όνομα τιμή αλλά θα έχετε άμεση ενημέρωση της οικογένειας που ανήκει
Με 11 κύριες κατηγορίες
1. OTC-Accessories
2. Βρεφανάπτυξη
3. Βρεφικά γάλατα
4. Διαγνωστικά-συσκευές
5. Καλλυντικά
6. Ορθοπαιδικά
7. Περιποίηση ποδιών
8. Στοματική υγιεινή
9. Συμπληρώματα διατροφής
10. Υγειονομικό υλικό
11. Κτηνιατρικά.
και στην συνέχεια
- Αντιηλιακή προστασία
- After sun
- Autobrozant
- Αντιηλιακά μαλλιών
- Αντιηλιακά σώματος
- Αντιηλιακά προσώπου
- Αντιηλιακά ματιών-χειλιών
- Αντιηλιακά με χρώμα
- Βρεφικά αντιηλιακά
- Παιδικά αντιηλιακά
Η δυνατότητα που δίνει μία τέτοια κατηγοριοποίηση είναι ο καλύτερος έλεγχος και η έμφαση στις κατηγορίες που χρίζουν την ανάλογη φροντίδα, όπως δέσμευση μεγαλύτερου χώρου στις κατηγορίες και τα προϊόντα που δίνουν το μεγαλύτερο βάρος πωλήσεων και μελέτη των παραγόντων και των συνθηκών που διαμορφώνουν μικρότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις σε άλλες. Δίχως την κατηγοριοποίηση δεν υπάρχει ομογενοποίηση και κατά συνέπεια έλεγχος...
Μέσα στις δυνατότητες του προγράμματος είναι ότι μπορεί να παράγονται και στατιστικά πωλήσεων ανά εταιρία ή προμηθευτή ενώ αν κάποιος θέλει να εμβαθύνει μπορεί να δέσει τη λύση με το PharmaREPORT το οποίο ικανοποιεί και τους ακραία απαιτητικούς λάτρεις των δεδομένων του φαρμακείου τους.
Για τα Μ.Υ.Συ.Φα. το πρόγραμμα δίνει αυτόματα την ΧΤ των ίδιων των εταιριών οι οποίες αποστέλλουν τις τιμές τους άμεσα στο DataBox με την αλλαγή της τιμολογιακής τους πολιτικής, δίνοντας στην συνέχεια την ευκαιρία στο φαρμακείο να παρακολουθήσει τιμολογιακά τον κωδικό.
Σε λίγο διάστημα ολοκληρώνεται και η κατηγοριοποίηση αυτής της κατηγορίας και έτσι η παρακολούθηση των πωλήσεων θα μπορεί να γίνει πολυεπίπεδη επιλέγοντας reports ανά δραστική, ανά εταιρία, κτλ
Μέχρι σήμερα το πρόγραμμα συνεργάζεται άριστα με τα προγράμματα EUROPHARMACY, ILYDA και CSA
Πληροφορίες στο site του DataBox