Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα πρωταπριλιά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα πρωταπριλιά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 1 Απριλίου 2022

Στα 4€ η αμοιβή του ραντεβού της 4ης δόσης για τα φαρμακεία


 Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε σήμερα το πρωί τους φαρμακοποιούς, μιας και στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο του Υπουργείο Υγείας, προστέθηκε τροπολογία που αυξάνει την αμοιβή για το κλείσιμο του ραντεβού της 4ης δόσης στα 4€, από 3€ που ήταν για την 3η.

Σημαντικό ρόλο έπαιξε το γεγονός ότι το 90% των ραντεβού (σε σχέση με τα ΚΕΠ) κλείστηκε για άλλη μια φορά από τα φαρμακεία. 

Σε δηλώσεις του ο Υπουργός Υγείας ανέφερε:


Κοινοποίηση:

Πέμπτη 1 Απριλίου 2021

ΕΚΤΑΚΤΟ: Επανήλθε η διάταξη για τα test εντός φαρμακείου

 


Λίγες ώρες μόνο κράτησε η χαρά για την απόσυρση της επίμαχης διάταξης η οποία τελικά δεν αφαιρέθηκε από το πολυνομοσχέδιο που θα ψηφιστεί άμεσα. Για την διευκόλυνση των συναδέλφων μάλιστα προστέθηκε εδάφιο που προβλέπει χορήγηση voucher 200€ ώστε όλα τα εξυπηρετικά φαρμακεία να μπορούν να στήσουν αντίσκηνο στον εξωτερικό χώρο και να μην δημιουργείται συνωστισμός.

Για να δείτε την τελική μορφή της τροπολογίας...


Κοινοποίηση:

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

Ευχαριστήρια δεξίωση στο Προεδρικό Μέγαρο για τους φαρμακοποιούς

Στις δημόσιες ευχαριστίες για τις ομάδες που εργάζονται εν μέσω πανδημίας σπανίως ακούγονται οι φαρμακοποιοί. Στους πληττόμενους ΚΑΔ δεν πρόκειται να μπουν. Στα ΜΜΕ κατασυκοφαντούνται για αισχροκέρδεια.

'Ολες αυτές τις αδικίες έρχεται τώρα να διορθώσει η Πολιτεία: απόψε στις 7μμ στο Προεδρικό Μέγαρο σε μια σεμνή τελετή, η νεόκοπη ΠτΔ Αικατερίνη Σακελλαροπούλου θα υποδεχτεί κλιμάκιο φαρμακοποιών και αφού τους ευχαριστήσει δημόσια σε ζωντανή σύνδεση σε όλα τα δελτία ειδήσεων, θα κάνει μακροσκελή συζήτηση μαζί τους ώστε να ενημερωθεί για τα προβλήματα του κλάδου.

 Για να δείτε το δελτίο τύπου πατήστε εδώ 


Κοινοποίηση:

Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

Εκπρόθεσμοι όσοι δεν πλήρωσαν ΕΤΕΑΕΠ μέχρι 29/3!

Παρά τις διαβεβαιώσεις τόσο από το ΕΤΕΑΕΠ όσο και από τους Συλλόγους για έναρξη πληρωμών του νέου χαρατσιού στις 5 Απριλίου, σήμερα το Ταμείο με μια απίστευτη ανακοίνωση ενημερώνει πως όσοι δεν πλήρωσαν τα δύο πρώτα ειδοποιητήρια για τα αναδρομικά θεωρούνται εκπρόθεσμοι και θα επιβαρυνθούν τον επόμενο μήνα με τις προβλεπόμενες προσαυξήσεις!

Για να δείτε την ανακοίνωση...



Κοινοποίηση:

Κυριακή 1 Απριλίου 2018

'Αμεση εφαρμογή της άυλης συνταγογράφησης- Τρέχουν γιατροί και φαρμακοποιοί για τα απαραίτητα!

Προθεσμία 4 εργάσιμων ημερών -μέχρι και τη Μ.Πέμπτη 5 Απριλίου- δίνει με έκτακτο σημερινό του έγγραφο ο ΕΟΠΥΥ σε γιατρούς και φαρμακοποιούς για να προμηθευτούν τα απαραίτητα signature pads (βλ. φωτό) ώστε από την Τρίτη 10 Απριλίου να συνταγογραφούν και να εκτελούν αντίστοιχα τις πολυαναμενόμενες άυλες συνταγές. 

Για όσους δεν προλάβουν...



Κοινοποίηση:

Σάββατο 1 Απριλίου 2017

Μεγάλη πυρκαγιά στα Δύο Πεύκα που δεν θα επηρεάσει τις πληρωμές μας


Πυκνοί καπνοί έχουν σχηματιστεί σήμερα πάνω από την ευρύτερη περιοχή των Δύο (2) Πεύκων όπου φυλάσσονταν τα παραστατικά για τα αναλώσιμα και τα οποία πλέον έγιναν στάχτες και αποκαΐδια. 


'Ολα ξεκίνησαν τα ξημερώματα όταν ένα αναμμένο τσιγάρο από διερχόμενο αυτοκίνητο ήταν αρκετό για να πιάσει φωτιά το πρώτο (1ο) Πεύκο. Μετά έπιασε και το δεύτερο (2ο) και μετά η φωτιά προχώρησε και στις αποθήκες.

Κλιμάκιο του ΠΦΣ...

Κοινοποίηση:

Σάββατο 2 Απριλίου 2016

Πρωταπριλιάτικη "τρολιά" η ανάρτηση για τα 2 ευρώ ανά συνταγή

'Οπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το blog μας τίμησε την Πρωταπριλιά με την (ψεύτικη) είδηση της αύξησης του χαρατσιού κάθε συνταγής από 1 σε 2 ευρώ. Αν και οι περισσότεροι συνάδελφοι ήταν υποψιασμένοι, δεν έλειψαν και αυτοί που "τσίμπησαν". 'Ηταν μάλιστα η πιο διαμοιρασμένη ανάρτηση της εβδομάδας! Και του χρόνου!


Κοινοποίηση:

Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

Νέο σοκ: από σήμερα 2€ ανά συνταγή!

Η τρύπα 50 εκατ. στον ΕΟΠΥΥ αναγκάζει την κυβέρνηση να πάρει έκτακτα μέτρα και έτσι το ένα ευρώ ανά συνταγή όχι μόνο δεν καταργείται αλλά... αναβαθμίζεται σε δύο ευρώ! Το επείγον έγγραφο εστάλη από τον ΕΟΠΥΥ σήμερα το πρωί και αναμένεται να ισχύσει από τις συνταγές του Απριλίου και μετά. Αναμένονται οι σχετικές διορθώσεις στα προγράμματα φαρμακείου και στην πύλη ΕΟΠΥΥ-ΚΜΕΣ. Για οτιδήποτε νεότερο θα σας ενημερώσουμε...


Κοινοποίηση:

Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Διευκρίνιση για το πρωταπριλιάτικο ψέμα μας


Αν και ήταν προφανές ότι το Lyrica δεν μπορεί να συνταγογραφηθεί με κωδικό ICD-10 για διαστημικό ατύχημα, οι πραζόλες σε σύγκρουση με άλλο άτομο και η Forsteo σε τσίμπημα από κοτόπουλο, πολλοί συνάδελφοι δεν μπήκαν στον κόπο να γκουγκλάρουν και κατάπιαν το ψέμα αμάσητο, με αποτέλεσμα να ακυρώνουν ακόμα και παραγγελίες! Οπότε να διευκρινίσουμε και από εδώ ότι η χτεσινή ανάρτηση για τις αλλαγές από τον ΕΟΠΥΥ για τη συνταγογράφηση σε 10 σκευάσματα ήταν το πρωταπριλιάτικο ψέμα μας. Είναι παράδοση που το blog μας τηρεί ευλαβικά κάθε χρόνο, όπως άλλωστε και άλλα μέσα όπως το CNN και το BBC. Αντιθέτως η νίκη του ΦΣΑ και η κατάργηση του 5ευρου ήταν πέρα για πέρα αληθινά!







Κοινοποίηση:

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Εσάς σας γελάσαμε;

Αν και οι περισσότεροι είσαστε υποψιασμενοι, διευκρινίζουμε και από εδώ ότι η είδηση για την άμεση αντικατάσταση του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη από τον Μάκη Βορίδη ήταν το πρωταπριλιάτικο ψέμα μας- παράδοση που οι farmakopoioi τηρούν ευλαβικά κάθε χρόνο. Παρόλα αυτά ήταν η πιο πολυδιαβασμενη ανάρτηση της ημέρας! Και του χρόνου με υγεία!



Κοινοποίηση:

Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

Ηλεκτρονική συνταγογράφηση και για τον ΟΠΑΔ!!!

Μετά από το απόλυτα επιτυχημένο πείραμα της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης στο ΙΚΑ και το οποίο σε πρώτη φάση εξοικονόμησε περί τα 250 εκατ. ευρώ, ήρθε και η σειρά και για τον ΟΠΑΔ να ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο, σε μια προσπάθεια καταστολής της κατευθυνόμενης και υπέρμετρης συνταγογράφησης. Επειδή μάλιστα υπάρχει ήδη η υποδομή στα φαρμακεία, το πρόγραμμα είναι έτοιμο να τρέξει σε πλήρεις ρυθμούς από 1η Ιουνίου. Οι ασφαλισμένοι θα εξακολουθούν να έχουν τα ατομικά τους συνταγολόγια αλλά η μορφή των συνταγών θα αλλάξει ριζικά. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες μας, οι συνταγές θα έχουν την ίδια μορφή με αυτές του ΙΚΑ με μόνη διαφορά στο χρώμα (κόκκινο αντί πράσινο) και φυσικά με άλλο λογότυπο. Ο δε έλεγχος δεν θα γίνεται χειροκίνητα όπως παλιά αλλά αυτοματοποιημένα όπως και με το ΙΚΑ. Πιθανολογείται μάλιστα και επέκταση του μέτρου σε όλα τα υπόλοιπα ταμεία από το 2011.
(Οι συντάκτες του ιστολογίου μας σας εύχονται καλή Πρωταπριλιά!!)
Κοινοποίηση:

Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

ΑΜΕΣΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ ΟΠΑΔ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ


Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, ο ΦΣΑ βρίσκεται πολύ κοντά σε συμφωνία με την Τράπεζα Πειραιώς για άμεση εξόφληση τιμολογίων ΟΠΑΔ! Οι υπογραφές αναμένεται να πέσουν εντός των ημερών και θα υπάρξει άμεση επίσημη ενημέρωση μέσω SMS. Οι φαρμακοποιοί θα πρέπει να προσκομίσουν όλα τα αντίγραφα των τιμολογίων που έχουν κόψει στον ΟΠΑΔ από Οκτώβριο μέχρι και Μάρτιο και τα οποία θα εξοφληθούν επί τόπου με καταβολή όλου του ποσού στον λογαριασμό μας. Έτσι λύνεται οριστικά το πρόβλημα των καθυστερημένων πληρωμών και ο νέος τρόπος πληρωμής θα ισχύει πλέον μόνιμα: κάθε 1η του μήνα που θα καταθέτουμε τις συνταγές στον ΟΠΑΔ, θα περνάμε από το γκισέ της τράπεζας Πειραιώς με αντίγραφο του τιμολογίου και θα πληρωνόμαστε από εκεί. Όλα αυτά φυσικά χωρίς καμία κράτηση εκ μέρους της τράπεζας στα πλαίσια της υγιούς συνεργασίας που έχει εδώ και 3 χρόνια με τους φαρμακοποιούς. Σε όσους πίστεψαν και σε όσους δεν πίστεψαν το (φυσικά ψευδές) άρθρο ευχόμαστε καλή Πρωταπριλιά!

Κοινοποίηση: