Αρ. Πρωτ. 4824
Προς Τους Φαρμακευτικούς Συλλόγους
Της Χώρας
Θέμα: Ενημέρωση για την επίλυση των προβλημάτων που εμφανίστηκαν κατά την έκδοση ασφαλιστικής ενημερότητας.
Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Η διαδικασία της έκδοσης της ασφαλιστικής ενημερότητας που υποβάλλεται μαζί με τα υπόλοιπα συνοδευτικά έντυπα (για ποσά άνω των 3000€) για την κατάθεση των συνταγών εξακολουθεί να διενεργείται κανονικά χωρίς προβλήματα.
Οι δυσλειτουργίες παρουσιάστηκαν πριν δύο ημέρες όταν αποφασίστηκε από τον ΕΦΚΑ να...
.... εντάξει στη διαδικασία έκδοσης του Αποδεικτικού Ενημερότητας, τυχόν ατομικές οφειλές από τον ΕΦΚΑ και από το πρώην ΤΣΑΥ ( πριν από τις 31.12.2016), οφειλές που πολλές δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα( λανθασμένες ή μη έγκυρες) .
Η παρέμβαση του Προέδρου του ΠΦΣ προς το Διοικητή του ΕΦΚΑ ήταν να αρθεί άμεσα η διασύνδεση της έκδοσης ασφαλιστικής ενημερότητας με τις οφειλές αυτές, προκειμένου να είναι δυνατή η απρόσκοπτη κατάθεση των συνταγών μας.
Ο κος Χάλαρης ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημα και αργά το βράδυ της ίδιας ημέρας (25.11.2020) μας ενημέρωσε για τη δυνατότητα έκδοσης ασφαλιστικής ενημερότητας όπως γινόταν μέχρι σήμερα .
Στο άμεσο προσεχές διάστημα θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με το Διοικητή του ΕΦΚΑ προκειμένου να επιλυθούν τα προβλήματα στις εκκαθαρίσεις των ατομικών καρτελών των φαρμακοποιών, τα οποία όπως όλοι γνωρίζουμε εξακολουθούν να υφίστανται.
Συνάδελφοι,
Το πρόβλημα έχει επιβεβαιωμένα επιλυθεί .Επικοινωνήστε με τους λογιστές σας για την έκδοση των ασφαλιστικών ενημεροτήτων. Για οποιοδήποτε άλλο θέμα, σχετικά με την ασφαλιστική ενημερότητα, που όμως δεν αφορά οφειλές φαρμακοποιού σαν εργοδότη, μπορείτε να επικοινωνείτε με το helpdesk του ΠΦΣ (ask@pfs.gr- τηλ. επικοινωνίας 210- 3410372) το οποίο βρίσκεται σε άμεση επαφή με τα κεντρικά γραφεία του ΕΦΚΑ.
Με εκτίμηση,
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Απόστολος Βαλτάς Σεραφείμ Ζήκας