Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2021

Διαγνωστικό κέντρο έδινε πλαστά πιστοποιητικά νόσησης με 200€

 


Η αποκλειστική αποκάλυψη που έκανε το απόγευμα της Δευτέρας, 06.12.2021, η τηλεοπτική εκπομπή Live News, με τον Νίκο Ευαγγελάτο, στο Mega, είναι εξοργιστική.

Ιδιωτικό διαγνωστικό κέντρο στην Αθήνα έστελνε… στο e-mail κάθε ενδιαφερόμενου πλαστά πιστοποιητικά νόσησης μετά από υποτιθέμενο μοριακό τεστ έναντι του ποσού των 200 ευρώ!

Δηλαδή με 200 ευρώ, κάποιος έπαιρνε… ελευθέρας διάρκειας έξι μηνών, όχι χωρίς να έχει κάνει τεστ κορονοϊού, αλλά και χωρίς να έχει περάσει καν απ’ έξω από το συγκεκριμένο διαγνωστικό!

Διότι όσοι έδιναν αυτά τα 200 ευρώ, ή όσοι γενικά ψάχνουν τέτοιους τρόπους «διαφυγής», δεν είναι απλά επικίνδυνοι για την δημόσια υγεία. Είναι και βαθιά υποκριτές, καθώς από τη μία (θεωρούν πως) κάνουν την «επανάστασή» τους, αλλά την ίδια ώρα θέλουν και να απολαμβάνουν τα «προνόμια» όσων με αίσθημα ευθύνης προς τον εαυτό τους, την οικογένειά τους και το κοινωνικό σύνολο, έκαναν το καθήκον τους και εμβολιάστηκαν.


Την εγκληματική αυτή συμπεριφορά αποκάλυψε το Live News με την βοήθεια μιας 36χρονης ανεμβολίαστης γυναίκας, η οποία δέχθηκε να βοηθήσει την εκπομπή ώστε να αποκαλυφθεί η απάτη.

Η γυναίκα έκανε ό, τι της ζήτησαν και ένα ωραίο πρωινό Σαββάτου έλαβε στο e-mail της το πολυπόθητο χαρτί, με το οποίο θα μπορούσε να κινηθεί ελεύθερα, παρακάμπτοντας τους περιορισμούς λόγω της πανδημίας.

«Είμαι ανεμβολίαστη. Συμφώνησα να δώσω σε εσάς (σ.σ. στο MEGA) τα στοιχεία μου προκειμένου να διαπιστώσουμε εάν όντως, μπορούμε να βγάλουμε πλαστό πιστοποιητικό. Μία εβδομάδα μετά, το είχα στα χέρια μου, μέσω email, χωρίς να έχω η ίδια καμία επαφή με το διαγνωστικό κέντρο, χωρίς ποτέ να έχω κάνει μοριακό τεστ στο συγκεκριμένο διαγνωστικό», λέει η γυναίκα στο όνομα της οποίας εκδόθηκε το πιστοποιητικό νόσησης.

Βήμα – βήμα η διαδικασία

Στο Live News έφτασε μέσω ελεγμένης πηγής η πληροφορία ότι υπάρχει διαγνωστικό κέντρο στην Αθήνα το οποίο εκδίδει εύκολα και άμεσα τέτοιου είδους πιστοποιητικά. 200 ευρώ και μια εβδομάδα υπομονή ώσπου το πολυπόθητο αποτέλεσμα να φτάσει στα χέρια του ενδιαφερομένου.

Η «επαφή» μέσω τρίτου, με τον άνθρωπο που είχε την κατάλληλη γνωριμία στο διαγνωστικό έγινε και ο χρόνος για την απόκτηση του πλαστού πιστοποιητικού άρχισε να μετρά αντίστροφα.

«Εγώ το μόνο που χρειάστηκε να κάνω ήταν να δώσω σε εσάς τα στοιχεία μου, όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο, ΑΜΚΑ και ένα email για να μου στείλουν το πιστοποιητικό. Εσείς δώσατε τα 200 ευρώ και προχωρήσαμε», συμπληρώνει η γυναίκα.

Μία εβδομάδα μετά, στο email της ανεμβολίαστης γυναίκας, που δέχθηκε να συνεργαστεί με την εκπομπή, πράγματι το διαγνωστικό έστειλε το πλαστό πιστοποιητικό. Και έτσι το… υποτιθέμενο κρούσμα, απευθύνθηκε στον ΕΟΔΥΥ για περαιτέρω οδηγίες.


Ακολούθησα τις οδηγίες του ΕΟΔΥΥ, μπήκα στο emvolio.gov και μου έβγαλε το μήνυμα ότι είμαι στο σύστημα περασμένη ως θετικό κρούσμα. Έπρεπε να τους ΄κυνηγήσω’ εγώ, δε με πήραν τηλέφωνο από τον ΕΟΔΥ», αναφέρει.

Οι οδηγίες ήταν σαφείς και συγκεκριμένες. Όταν το πιστοποιητικό θα έφτανε στα χέρια της, θα έπρεπε να κάνει μια… τυπική καραντίνα δύο εβδομάδων, μην τυχόν και πληρώσει πρόστιμο, θα έπρεπε να γνωρίζει ότι δε θα πληρωνόταν από τη δουλειά της, γιατί ο ασφαλιστικός φορέας δεν καλύπτει τους νοσούντες ανεμβολίαστους, αλλά όταν αυτά θα τελείωναν, για τους επόμενους μήνες θα είχε το πολυπόθητο «πάσο» στα χέρια της.

Το Live News επικοινώνησε με το συγκεκριμένο κέντρο, με τον υπεύθυνο να αρνείται κατηγορηματικά ότι γίνεται κάτι τέτοιο μέσω του συγκεκριμένου διαγνωστικού, ζητώντας μάλιστα περαιτέρω ενημέρωση εκ μέρους της εκπομπής για να το διερευνήσει.



www.news it.gr