Περιμέναμε πως και πως να έρθει ο Απρίλιος για να πάμε στην έκθεση της Helexpo. Είχε πάρει το αυτί μας τις προηγούμενες μέρες ότι κάποιες εταιρίες μπορεί να μην είχαν περίπτερο στην έκθεση, όμως η πραγματικότητα ήταν χειρότερη απ' ότι περιμέναμε: πολλές εταιρείες που τα προηγούμενα χρόνια πρωτοστατούσαν στην έκθεση με τεράστια περίπτερα, φέτος έλαμψαν δια της απουσίας τους. Κάτι τα περσινά χιόνια και η μία χαμένη μέρα, κάτι τα άσχημα πόστα που δόθηκαν σε μερικούς πέρυσι και κάτι η οικονομική κρίση, ήταν απόλυτα φυσιολογικό να παρουσιαστεί φέτος μια τέτοια εικόνα. Στο απουσιολόγιο καταγράψαμε τους παρακάτω:
· Κορρές
· Apivita
· Johnson & Johnson (RoC, Neutrogena)
· Power Health
· Macrovita
· Sarantis (Lanes, Korff)
· Lierac
· Αρκετές εταιρείες με έπιπλα φαρμακείου ή διαφημιστικά
Βέβαια είναι ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ της κάθε εταιρείας να διαθέτει το κεφάλαιό της όπως επιθυμεί, πολύ περισσότερο δε όταν αυτό αφορά ενοικίαση περιπτέρου σε έκθεση και αφορά ποσό -ειδικά για τα μεγάλα περίπτερα- αρκετών χιλιάδων ευρώ. Σίγουρα όμως δεν είναι ό,τι καλύτερο για μια έκθεση να απουσιάζουν τα ονόματα του χώρου με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς και να προδιαθέτει αρνητικά τους επισκέπτες για το μέλλον. Είναι σαν να πηγαίνουμε σε έκθεση αυτοκινήτου και να απουσιάζουν ταυτόχρονα η Toyota, η Opel, η Citroen, η Ford και η VW. Θα πήγαινε κανείς για να δει μόνο τις ΒΜW;
Από τους παλαίμαχους των εκθέσεων ξεχώρισαν τα περίπτερα της L' Oreal (Vichy, La Roche-Posay, Inneov) και της Omega (Sant'Angelica, Predictor, Excellence, Biocalpil κλπ), ενώ από τους πρωτάρηδες ξεχωρίσαμε το περίπτερο της Alapis το οποίο εκτός από τα πολλά δώρα που έδινε στους επισκέπτες είχε και 2 άσους στο μανίκι του!