Κάθε πέρυσι και καλύτερα για τους εκθέτες που συμμετέχουν στο Hellas Pharm. H συνεχιζόμενη οικονομική ύφεση μείωσε ακόμα περισσότερο των αριθμό των περιπτέρων (μόλις 3 "κουτσουρεμένα" επίπεδα σε αντίθεση με τα πλήρη 4 επίπεδα περασμένων ετών), ενώ στους απόντες προστέθηκαν φέτος ο ΚΟΡΡΕΣ, η POWER HEALTH και η OMEGA, 3 εταιρίες που μας είχαν συνηθίσει τόσα χρόνια σε εντυπωσιακά περίπτερα και μεγάλη δειγματοδιανομή. Από τους "μεγάλες" εταιρίες είδαμε την L'OREAL και την PIERRE FABRE με μικρότερα περίπτερα από πέρυσι, ενώ το πιο εντυπωσιακό περίπτερο το είχε η SUPERFOODS: πολυπρόσωπο, με εντυπωσιακές παρουσίες και σχεδιασμό... κήπου! Επίσης να αναφέρουμε ότι περίπου το 40% των εκθετών ήταν εταιρίες κατασκευής-ανακαίνισης φαρμακείων καθώς και διαφημιστικών που παραδοσιακά ποντάρουν στις εκθέσεις για εύρεση πελατών.
Aντιθέτως... πιένες γνώρισε το συνεδριακό κέντρο (επίπεδο Ε) της Helexpo. Οι εκκρεμότητες στα θέματα του ωραρίου και του ΟΠΑΔ έκαναν τους φαρμακοποιούς να συρρεύσουν κατά εκατοντάδες στη σχετική αίθουσα χωρητικότητας 300 θέσεων και η οποία τελικά αποδείχτηκε πολύ μικρή. Να σημειώσουμε ότι η αίθουσα ήταν γεμάτη μέχρι αργά την Κυριακή το απόγευμα, παρά την απουσία πολιτικών προσώπων την 2η μέρα του συνεδρίου. Αξιοσημείωτο το γεγονός ότι τις ομιλίες που μεταδόθηκαν μέσω live streaming την Κυριακή το απόγευμα τις παρακολούθησαν μέσω internet πάνω από 600 άτομα! (Θα έχουμε τα πλήρη στατιστικά σε 1-2 μέρες)
Aντιθέτως... πιένες γνώρισε το συνεδριακό κέντρο (επίπεδο Ε) της Helexpo. Οι εκκρεμότητες στα θέματα του ωραρίου και του ΟΠΑΔ έκαναν τους φαρμακοποιούς να συρρεύσουν κατά εκατοντάδες στη σχετική αίθουσα χωρητικότητας 300 θέσεων και η οποία τελικά αποδείχτηκε πολύ μικρή. Να σημειώσουμε ότι η αίθουσα ήταν γεμάτη μέχρι αργά την Κυριακή το απόγευμα, παρά την απουσία πολιτικών προσώπων την 2η μέρα του συνεδρίου. Αξιοσημείωτο το γεγονός ότι τις ομιλίες που μεταδόθηκαν μέσω live streaming την Κυριακή το απόγευμα τις παρακολούθησαν μέσω internet πάνω από 600 άτομα! (Θα έχουμε τα πλήρη στατιστικά σε 1-2 μέρες)