Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Νέο τηλεφωνικό κέντρο ΦΣΑ

Έγινε αντικατάσταση του τηλεφωνικού κέντρου του Συλλόγου, για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας.
               
                Σας εξηγούμε πώς λειτουργεί, και σας ενημερώνουμε ότι εν καιρώ ενδέχεται να διαφοροποιηθεί ανάλογα με τις απαιτήσεις. Για την ώρα ισχύουν τα κάτωθι:
               
                Όταν καλέσετε στα τηλέφωνα του Συλλόγου, ακούτε  καταρχάς ένα μήνυμα που σας ενημερώνει  ότι έχετε καλέσει στον Φαρμακευτικό Σύλλογο Αττικής, και ότι σε περίπτωση που θέλετε να ακούσετε την είδηση της ημέρας  πατάτε το νούμερο 1. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία περιμένετε στο ακουστικό σας.

                Σε περίπτωση που πατήσετε το 1, η γραμμή μεταφέρεται στο είδηση της ημέρας, όπου ακούτε ένα ηχογραφημένο μήνυμα (π.χ. παραλάβαμε φακέλους ΕΟΠΥΥ, και μπορείτε να προσέλθετε στα γραφεία του ΦΣΑ εργάσιμες ημέρες και  ώρες για την παραλαβή τους).  Όταν τελειώσει το ηχογραφημένο μήνυμα , η γραμμή κλείνει και θα πρέπει και εσείς να κλείσετε το τηλέφωνο, άλλως μπλοκάρετε την γραμμή και το τηλεφωνικό κέντρο. Αν θέλετε να μιλήσετε με  υπάλληλο του ΦΣΑ για άλλη πληροφορία, πρέπει να ξανακαλέσετε.

                Σε περίπτωση που δεν πατήσετε το 1 για την είδηση της ημέρας, συνδέεστε αυτομάτως με τις υπηρεσίες του Συλλόγου.  Εάν οι γραμμές είναι κατειλημμένες,  η γραμμή περνάει σε κατάσταση αναμονής, όπου ακούτε ηχογραφημένο μήνυμα ότι οι γραμμές είναι κατειλημμένες, και αμέσως μετά ακούτε μουσική αναμονής για 20 δευτερόλεπτα. Αυτή η κατάσταση αναμονής με την μουσική και το μήνυμα συνεχίζεται για 2 λεπτά. Αν μετά από δύο λεπτά οι γραμμές συνεχίζουν να είναι  κατειλημμένες η γραμμή κλείνει. Αυτό το καταλαβαίνετε γιατί δεν ακούτε πλέον ούτε μουσική, ούτε μήνυμα αναμονής. Τότε πρέπει να κλείσετε την γραμμή και να ξανακαλέσετε, γιατί διαφορετικά μπλοκάρετε το κέντρο.

                Λόγω του ότι , οι γραμμές είναι μόνο 6 και εξυπηρετούν τα 3.500 μέλη του Συλλόγου , ζητάμε την κατανόησή σας. Θα πρέπει να ενημερώνεστε αρχικά από την ιστοσελίδα του ΦΣΑ (www.fsa.gr) για κάθε νεότερη είδηση και  από τα μηνύματα στο κινητό σας καθώς και την εγκύκλιο του Συλλόγου.

Όταν μελετήσετε όλα τα ανωτέρω, αλλά συνεχίζετε να έχετε απορίες, τότε και μόνο να καλείτε τον Σύλλογο.