Πριν από 4 χρόνια το Twitter ήταν ένα βαρετό ημερολόγιο για 50ρηδες και η δίεση ένα σύμβολο που συναντούσαμε μόνο σε παρτιτούρες. Πλέον το Twitter είναι η 5η πιο επισκέψιμη σελίδα παγκοσμίως με 500 εκατομμύρια χρήστες και η δίεση ένα αναπόσπαστο κομμάτι του που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία ετικετών, γνωστές και ως hastags. Πως ξεκίνησαν όμως οι ετικέτες, πως εξελίχθηκαν και σε τι αφορούν τον Έλληνα φαρμακοποιό;
Τα hastags ξεκίνησαν δειλά-δειλά σχεδόν ταυτόχρονα με το twitter με σκοπό να διευκολύνουν την αναζήτηση των χρηστών που αναζητούσαν tweets για ένα συγκεκριμένο θέμα. Μέχρι που ένα γνωστό ενεργειακό ποτό χρησιμοποίησε το σλόγκαν του ως ετικέτα (#givesyouwings) και το Twitter δεν ήταν ποτέ πια το ίδιο. Οι ετικέτες πλέον ήταν ένα ταχύτατο και δωρεάν μέσο προώθησης σλόγκαν, ιδεών, ομάδων αλλά και τρόπος σχολιασμού της επικαιρότητας. Υπολογίζεται ότι 20-25% των tweets ανά πάσα στιγμή έχει τουλάχιστον ένα hastag, ενώ αν αναφερόμαστε σε εταιρικά accounts το ποσοστό αυτό ξεπερνά το 90%. Οι 10 δημοφιλέστερες ετικέτες ανά την υφήλιο εμφανίζονται ως trends και αλλάζουν σε καθημερινή βάση.
Τα 2 μεγαλύτερα φαρμακευτικά blogs της χώρας (Farmakopoioi και PharmaTeam) που διέθεταν και λογαριασμό στο twitter, αποφάσισαν πριν από ένα χρόνο να δημιουργήσουν την ετικέτα #greekpharmacy για να βοηθήσουν τους συναδέλφους στην αναζήτηση φαρμακευτικών ειδήσεων. Ακολούθησαν και άλλα blogs και accounts καθώς και οι… νεόκοποι της παρέας ΦΣΑ, ΠΦΣ και ΦΣΘ. Αυτή τη στιγμή το #greekpharmacy είναι από τις πλέον αναγνωρίσιμες ετικέτες στο χώρο της Υγείας, ενώ θα εμφανιστεί άμεσα στην αναζήτηση αν ξεκινήσετε την πληκτρολόγησή της.
Κατεβάστε το application του twitter στο smartphone σας –είτε έχετε λογαριασμό είτε όχι- και αποθηκεύστε στην αναζήτηση το #greekpharmacy. Όλη η φαρμακευτική ενημέρωση στο κινητό σας εύκολα και απλά!