Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Επιστολή φαρμακοποιού προς την Roche για ελλείψεις

Σε απόγνωση βρίσκονται πολλοί συνάδελφοι για τις αλλεπάλληλες ελλείψεις φαρμάκων στην ελληνική αγορά. Βροχή πέφτουν οι επιστολές προς τις εταιρείες και κατά παντός υπευθύνου για την μη εξυπηρέτηση των Ελλήνων ασφαλισμένων που στερούνται των φαρμάκων τους. Αν ο λόγος έλλειψης είναι οι δυσκολίες στην παραγωγή ή οι διάφορες εμπορικές πολιτικές των εταιρειών αυτό δεν αφορά ασφαλώς τον ασθενή που περιμένει το φάρμακό του για να συνεχίσει την θεραπεία του. Σας επισυνάπτουμε επιστολή συναδέλφου από τη Θεσσαλονικη προς την εταιρεία Roche σχετικά με έλλειψη σκευασμάτων για την θεραπεία της ρευματοειδούς αρθρίτιδας.

Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012

Αξιότιμοι κύριοι,

Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως



στις 6 Μαρτίου 2012 δέχθηκα συνταγή από σταθερό μου πελάτη, που έγραφε ένα τεμάχιο από τα σκευάσματα:

RoACTEMRA C/S.SOL.IN 20MG/ML BTx1 VIALx4ML
RoACTEMRA C/S.SOL.IN 20MG/ML BTx1 VIALx10ML
RoACTEMRA C/S.SOL.IN 20MG/ML BTx1 VIALx20ML

και καθώς πήρα την ίδια στιγμή τηλέφωνο στη φαρμακαποθήκη που συνεργάζομαι, τη ΣΥ.ΦΑ ΣΠΕ Θεσσαλονίκης, ενημερώθηκα για την έλλειψη και των τριών σκευασμάτων, καθώς η εταιρία σας (Roche Hellas ΑΕ), δεν διοχετεύει εγκαίρως τις απαιτούμενες ποσότητες στην ελληνική αγορά. Καθώς τα συγκεκριμένα σκευάσματα στερούνταν και από το νοσοκομείο που συνήθως τα προμηθεύεται ο ασθενής και όπως γνωρίζετε είναι υψίστης σημασίας για τη θεραπεία της ρευματοειδούς αρθρίτιδας (ΡΑ), είναι προφανές το άγχος και η ταλαιπωρία που αναγκάστηκε να υποστεί, επί οκτώ (8) ολόκληρες ημέρες.

Δυστυχώς σήμερα, Τετάρτη 14 Μαρτίου και μετά από δεκάδες τηλεφωνήματα στη φαρμακαποθήκη μου, δεν είχα καταφέρει ακόμα να συγκεντρώσω και τα 3 σκευάσματα, παρά μονάχα τα 2, δηλαδή τα σκευάσματα:

RoACTEMRA C/S.SOL.IN 20MG/ML BTx1 VIALx10ML (στις 07/03/2012) και
RoACTEMRA C/S.SOL.IN 20MG/ML BTx1 VIALx4ML (στις 12/03/2012).

Ως αποτέλεσμα, ο πελάτης μέσα στην απελπισία και τον πόνο που υπέστη από την καθυστέρηση της θεραπείας, με απήλλαξε από την όλη διαδικασία και ενημέρωσε πως θα ψάξει αλλού για την καλύτερη εξηπηρέτησή του. Όπως είναι κατανοητό, το όλο συμβάν προκάλεσε όχι μόνο ταλαιπωρία στο φαρμακείο και τη φαρμακαποθήκη με τα αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα και την εκ νέου έκδοση δελτίων αποστολής από μέρους μου για να επιστρέψω πλέον τα δύο παραληφθέντα σκευάσματα, αλλά και αφόρητα μεγάλη δυσφορία στον ασφαλισμένο, ο οποίος διαπίστωσε πως ο λόγος που υπέφερε παραπάνω από όσο έπρεπε δεν ήταν η έλλειψη που προκλήθηκε αλλά η κακή εξυπηρέτηση εκ μέρους μου.

Παρακαλώ πολύ όπως με ενημερώσετε για το λόγο που προκαλείτε τόση ταλαιπωρία πάνω από όλα στους έλληνες ασθενείς, αλλά και γενικότερα στην αγορά που διακινεί και εμπορεύεται τα σκευάσματά σας. Και λαμβάνοντας υπόψη πως ή ίδια ακριβώς ανάγκη μπορεί να προκύψει και τον επόμενο μήνα, παρακαλώ όπως μου επιβεβαιώσετε πως πλέον με μία απλή ενημέρωση προς το εμπορικό σας τμήμα, θα κινείται η διαδικασία εφοδιασμού της φαρμακαποθήκης μου, ως προς την άμεση εξυπηρέτηση του ασθενούς.

Με τιμή