Τη βελτίωση της λειτουργίας του νέου συστήµατος ορισµού ιατρικών ραντεβού µέσω πενταψήφιων τηλεφωνικών γραµµών του ΕΟΠΥΥ, ζητά με επιστολή που επιστολή απηύθυνε προς τον Υπουργό Υγείας, η Συνήγορος του Πολίτη, κυρία Καλλιόπη Σπανού
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, μετά από διαµαρτυρίες πολιτών για τις δυσκολίες που αντιµετωπίζουν στην προσπάθειά τους να κλείσουν ραντεβού µε ιατρούς του ΕΟΠΥΥ, στελέχη του Συνηγόρου διενήργησαν αυτοψίες στα υποκαταστήµατα του ΕΟΠΥΥ, προκειµένου να εντοπίσουν και να καταγράψουν τη φύση και την έκταση των καταγγελόµενων προβληµάτων.
Ειδικότερα, στην επιστολή του προς τον αρµόδιο Υπουργό, ο Συνήγορος του Πολίτη προτείνει:
Τη δηµιουργία ενός Συστήµατος Ολοκληρωµένης ∆ιαχείρισης των ιατρικών ραντεβού, το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισµένους του ΕΟΠΥΥ να κλείνουν ιατρικά ραντεβού στα υποκαταστήµατα του τελευταίου µε αυτοπρόσωπη παρουσία και, επιπλέον, θα λαµβάνει υπόψη τις ακυρώσεις και τις τροποποιήσεις των ραντεβού, παρέχοντας σχετική ενηµέρωση σε ασθενείς και ιατρούς,
Τη δηµιουργία ενός Κεντρικού Συντονιστικού Συνδέσµου στον ΕΟΠΥΥ, ο οποίος θα συντονίζει το σύνολο των δραστηριοτήτων που σχετίζονται µε τον ορισµό των ιατρικών ραντεβού τηλεφωνικά.
Την ηλεκτρονική κοινοποίηση της ηµερήσιας λίστας των ασθενών από τις εταιρείες στους ιατρούς, ώστε να αποφεύγονται παρεξηγήσεις µεταξύ των ασθενών για τη σειρά προτεραιότητας εξέτασής τους.
Ο Υπουργός ζήτησε από τη διοίκηση του ΕΟΠΥΥ να διερευνήσει τη δυνατότητα υλοποίησης των προτάσεων που προτείνει η Αρχή. Παρά το χρονικό διάστηµα που έχει παρέλθει, ο Συνήγορος του Πολίτη εξακολουθεί να διαπιστώνει την ανάγκη εξέτασης και εφαρµογής των προτάσεών του και θα επαναφέρει το θέµα στις νέες ηγεσίες του Υπουργείου Υγείας και του ΕΟΠΥΥ.
www.healthview.gr