Την απόσυρση διαφήμισης ενυδατικής αντιρυτιδικής κρέμας της εταιρίας Nivea αποφάσισε η αρμόδια βρετανική ελεγκτική αρχή Advertising Standards Agency καθώς «παραπλανούσε το καταναλωτικό κοινό».
Στην απόφαση αυτή προχώρησε έπειτα από την αποκάλυψη ότι φωτογραφία του μοντέλου που προωθούσε το προϊόν είχε επεξεργασθεί σε τέτοιο βαθμό που έδειχνε είκοσι χρόνια νεότερο.
Η διαφήμιση που κυκλοφόρησε στη Μεγάλη Βρετανία παρουσιάζει την 62χρονη Σίντι Τζόζεφ με ελάχιστες ρυτίδες, παραπλανώντας το κοινό πως με την χρήση της κρέμας θα εξαλειφθούν σημαντικά τα σημάδια του χρόνου.
Σύμφωνα, μάλιστα, με την Advertising Standards Agency δεν υπάρχουν επιστημονικές αποδείξεις που να δείχνουν ότι η κρέμα της εταιρίας μπορεί να προσφέρει τα αποτελέσματα που υπόσχεται.
Η εταιρία παραδέχθηκε την επεξεργασία υπογραμμίζοντας πως άφησε εσκεμμένα κάποιες ρυτίδες γύρω από τα μάτια της γυναίκας και τονίζοντας πως η διαφήμιση στόχευε στο να αναδείξει ότι μία γυναίκα άνω των 60 ετών μπορεί να είναι ελκυστική.
Πηγή: http://www.fimes.gr/2013/08/krema-nivea-aposyrsi/#ixzz2dIaxk8po