Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Ο Πρόεδρος του ΦΣ Ηρακλείου Τσικανδηλάκης Γιάννης για την συνάντηση ΠΦΣ-Υπουργείου χτες

Ηράκλειο, 17/03/2014

Προς

Το Δ.Σ. του Π.Φ.Σ.
(Με fax)

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Είμαι από τους Προέδρους που σε ότι έχει σχέση με το συμφέρον του κλάδου σπάνια δημοσιοποιώ τις αντιθέσεις μου με τη διοίκηση του ΠΦΣ. Ορισμένες όμως φορές η αγανάκτηση και η πικρία που δημιουργείται από την συμπεριφορά των μελών της πλειοψηφίας του ΠΦΣ με αναγκάζουν να το κάνω. Όπως γνωρίζετε στο ΔΣ που έγινε στον ΠΦΣ και που αποφάσισε τις απεργιακές κινητοποιήσεις της προηγούμενης εβδομάδας, είχε αποφασιστεί να συμμετέχουν και οι Πρόεδροι των 6 μεγαλύτερων συλλόγων της χώρας, για να συναποφασίσουμε τη συνέχιση ή μη των κινητοποιήσεων.

Παρότι σταθερή μου θέση είναι ότι τέτοιες αποφάσεις πρέπει να παίρνονται παρουσία του συνόλου των προέδρων των φαρμακευτικών συλλόγων, εγώ ανέβηκα στην Αθήνα.




Όπως γνωρίζετε οι 3 από τους 6 προέδρους συμμετέχουν στο ΔΣ οι άλλοι 3 είναι ο πρόεδρος Αττικής, Αχαΐας και Ηρακλείου. Όπως λοιπόν είχα υποχρέωση και αφού πρώτα συναντήθηκα με τους άλλους 3 προέδρους της Κρήτης ανέβηκα στην Αθήνα όπου και ενημερώθηκα ότι θα γίνει συνάντηση με τον Υπουργό Υγείας κ. Α. Γεωργιάδη. Πάω λοιπόν στο Υπουργείο Υγείας και με έκπληξη μου διαπιστώνω ότι ούτε εγώ, ούτε ο κ. Σοφιανόπουλος ήμασταν στη λίστα των συναδέλφων που θα συμμετείχαν στην συνάντηση με τον Υπουργό. Παρόλα αυτά παρέμεινα στο σαλόνι του Υπουργείου, περιμένοντας να γίνει η συνάντηση και να στηρίξω έστω και ηθικά την προσπάθεια σας. Όταν εσείς ήρθατε στο υπουργείο (ως άλλοι Καίσαρες) απαξιώσατε ακόμα και να μου απευθύνετε ένα χαιρετισμό.

Ανεβήκατε στο γραφείο του Υπουργού και εγώ μαζί με τον κ. Σοφιανόπουλο αναγκαστήκαμε να επιστρέψουμε στον ΠΦΣ.

Το πρόβλημα εκτός τις όποιες προτάσεις που είχαμε και που πιθανόν να βοηθούσαν τις συνομιλίες που είχατε με τον Υπουργό, είχε να κάνει με την αλαζονική συμπεριφορά σας, απέναντι σε συναδέλφους προέδρους τοπικών συλλόγων, που έκαναν δεκάδες χιλιόμετρα για να συμπαρασταθούν στο συμβούλιο του ΠΦΣ, με τις μικρές ή μεγάλες δυνάμεις που έχουν.

Κύριοι συνάδελφοι,

Θέλω να σας δηλώσω ότι όποια απόφαση και αν πάρετε σήμερα για συνέχιση ή μη των κινητοποιήσεων (που δεν έχει να κάνει με την προχθεσινή σας συμπεριφορά) και τη μορφή που θα έχουν αυτές, από εδώ και στο εξής θα τις αποφασίζει η ΓΣ του ΦΣΗ και σε πιθανή συνεργασία, με άλλους τοπικούς συλλόγους. Μια και ο μέχρι τώρα τρόπος αντιμετώπισης των κινητοποιήσεων από την πλευρά του ΠΦΣ όχι μόνο δεν έχει φέρει αποτελέσματα αλλά όπως φαίνεται μας οδηγεί και στην καταστροφή.


Ο Πρόεδρος

Τσικανδηλάκης Γιάννης