Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2015

Όλο και περισσότεροι φαρμακοποιοί στο δίκτυο της Green Pharmacy

Πρόκειται για το μεγαλύτερο δίκτυο φαρμακείων που αναπτύσσεται σήμερα στην ελληνική αγορά, τη διαχείριση του οποίου έχουν οι πρόσφατα ενοποιημένες Logiscoop και Πανελλήνια Συνεταιριστική Φαρμακοποιών.

Τα σημαντικά οικονομικά οφέλη, αλλά κυρίως η ισχυρότερη διαπραγματευτική ισχύς που αποκτούν απέναντι στις φαρμακοβιομηχανίες πετυχαίνοντας μεγαλύτερες εκπτώσεις, ωθούν ολοένα και περισσότερους φαρμακοποιούς να ενταχθούν στο δίκτυο της Green Pharmacy.
 
Πρόκειται για το μεγαλύτερο δίκτυο φαρμακείων που αναπτύσσεται σήμερα στην ελληνική αγορά, τη διαχείριση του οποίου έχουν οι πρόσφατα ενοποιημένες Logiscoop και Πανελλήνια Συνεταιριστική Φαρμακοποιών (ΠΑΝΣΥΦΑ).


 
Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες, υπό τη σκέπη του Green Farmacy βρίσκονται σήμερα 300 φαρμακεία, εκ των οποίων τα 212 είναι στην Αττική, τα 64 στην Ν. Πελοπόννησο, τα 12 στα Χανιά και τα υπόλοιπα 12 στο Αγρίνιο. Στα άμεσα πλάνα της διοίκησης είναι η περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου σε όλη την επικράτεια –δίνοντας έμφαση στη Βόρειο Ελλάδα όπου η διείσδυση είναι μικρή- με επιπλέον συνεργαζόμενα φαρμακεία, φθάνοντας τουλάχιστον τα 350 φαρμακεία εντός του ερχόμενου καλοκαιριού.
 
Ένα από τα σημαντικότερα οφέλη που απολαμβάνει ο φαρμακοποιός που είναι ενταγμένος στο δίκτυο είναι οι σημαντικές εκπτώσεις που πραγματοποιούνται από την πλευρά της φαρμακοβιομηχανίας, οι οποίες σωρευτικά μπορούν να φθάνουν και τα 350 ευρώ το μήνα.
 
Η δέσμευση από την πλευρά του φαρμακοποιού που έχει ενταχθεί στο δίκτυο της Green Farmacy είναι να προμηθεύεται την πλειονότητα των φαρμάκων και ένα μεγάλο ποσοστό –αλλά όχι το πλειοψηφικό- των παραφαρμάκων από τον συνεταιρισμό. Ένα εξίσου σημαντικό στοιχείο είναι ότι δεν προβλέπεται κάποια επένδυση προκειμένου ένα φαρμακείο να ενταχθεί στο δίκτυο της Green Pharmacy, πέρα από τη μηνιαία συνδρομή και την συμμετοχή του στις από κοινού ενέργειες προώθησης που έχουν δρομολογηθεί.
 
Διοικητικό στέλεχος της ΠΑΝΣΥΦΑ, μας τόνισε ότι η συγκέντρωση δυνάμεων είναι μονόδρομος για τον φαρμακοποιό που θέλει να σώσει την επιχείρησή του, ιδίως τώρα μετά την άλωση που σημειώθηκε στο ιδιοκτησιακό καθεστώς των καταστημάτων και με δεδομένο ότι βαίνει μειούμενος ο τζίρος.

 
Στόχος του δικτύου, κατά την ίδια πηγή, είναι αφενός τα καταστήματα να έχουν μία ομοιόμορφη και φιλική εικόνα απέναντι στον πελάτη και αφετέρου ο φαρμακοποιός να «βγει μπροστά από τον πάγκο», να αποκτήσει μία στενότερη σχέση με τον ασθενή του αποτελώντας τον ενδιάμεσο κρίκο ανάμεσα σε αυτόν και την υπηρεσία ιατρών που προσφέρουν τις υπηρεσίες στο σπίτι.
 
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου


πηγή: ιατρονετ