Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Συχνές ερωτήσεις e-ΔΑΠΥ παροχών


  1. Δεν μπορώ να πιστοποιηθώ για να χρησιμοποιήσω το ΔΑΠΥ Παροχών. 
  2. Είμαι Πάροχος Υλικών και στην οθόνη της Πιστοποίησης δεν μπορώ να επιλέξω Εγκατάσταση. Έχει αλλάξει η Επωνυμία του Φαρμακείου, χρειάζεται να κάνω νέα Πιστοποίηση;
  3. Οι συμβάσεις μου στο eopyynet έχουν εγκριθεί αλλά δε μου εμφανίζονται στο ΔΑΠΥ Παροχών. Είμαι Προμηθευτής Υλικών και θέλω να δηλώσω IBAN ή να αλλάξω το IBAN. 
  4. Είμαι Φαρμακοποιός και θέλω να αλλάξω το IBAN. 
  5. Είμαι Φαρμακοποιός και δεν μου εμφανίζεται το IBAN. 
  6. Δεν μου εμφανίζεται η επιλογή Δημιουργία Περιόδου Υποβολής. 
  7. Τι κατηγορία Υλικού να διαλέξω; 
  8. Ξέχασα να εκτυπώσω το Έντυπο Εκτέλεσης Παραστατικού. 
  9. Δεν μου δέχεται τον κωδικό ΕΚΑΠΤΥ για επιθέματα. 
  10. Δεν μου δέχεται το barcode για τα σκευάσματα διατροφής. 
  11. Να δεχτώ τις χειρόγραφες γνωματεύσεις διαβητολογικού; 
  12. Να δεχτώ τις χειρόγραφες γνωματεύσεις σκευασμάτων διατροφής; 
  13. Δε μου δέχεται το φορολογικό παραστατικό. 
  14. Ο ΑΜΚΑ του συνταγογράφου μου φέρνει ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ 
  15. Ο ΑΜΚΑ του ελεγκτή μου φέρνει ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ; 
  16. Τα υλικά που δίνω αφορούν οξυγονοθεραπεία και είναι με ενοικίαση. Εκδίδω Τιμολόγιο Πώλησης αλλά και Δελτίο Παροχής Υπηρεσιών, πως υποβάλω; 
  17. Συμπληρώνω το Υλικό αλλά δε μου φέρνει τιμή. Ποια τιμή να βάλω, αυτή που πουλάω ή αυτή που αποζημιώνει ο ΕΟΠΥΥ; Έχω ηλεκτρονική γνωμάτευση για οστομικά με τρίμηνη διάρκεια. Πως θα υποβάλλω; 
  18. Μου βγάζει «Ο ΑΜΚΑ έχει ξαναλάβει το είδος στις ΗΗ/ΜΜ/ΕΕΕΕ . Ελέγξτε το βιβλιάριο του ασφαλισμένου και όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, πριν την εκτέλεση της γνωμάτευσης, ώστε να εκπληρώνονται οι προϋποθέσεις απόδοσης του αναφερόμενου είδους,σύμφωνα με τις συμβατικές σας υποχρεώσεις και τον Ενιαίο Κανονισμό Παροχών Υγείας (ΕΚΠΥ)». Τι σημαίνει αυτό; 
  19. Είμαι υποχρεωμένος να δεχτώ τις τιμές του ΕΟΠΥΥ;
Διαβάστε τις απαντήσεις παρακάτω: