Μια πολύ σημαντική είδηση προκύπτει από την αγορά δερμοκαλλυντικών φαρμακείου στη Γερμανία.
Πρόσφατα τα πολυκαταστήματα ομορφιάς Douglas αλλά και τα Müller ξεκίνησαν τη διάθεση δερμοκαλλυντικών της εταιρείας Pierre Fabre (μεταξύ των οποίων τα προϊόντα Avene) που έως τώρα είχαν αποκλειστική πώληση από τα φαρμακεία.
Η εταιρεία θέλοντας να.....
..... εμποδίσει την πλήρη απελευθέρωση του καναλιού διανομής των προϊόντων της θέτει επιλεκτική εμπορική πολιτική (Selektivvertrag) προς όλα τα καταστήματα πλην των φαρμακείων με τα οποία θέλει να διατηρήσει μια προνομιακή μεταχείριση.
Την ίδια οδό στηρίξης των φαρμακείων έναντι των πολυκαταστημάτων είχε ακολουθήσει λίγους μήνες νωρίτερα και η Beiersdorf, εταιρεία που διαθέτει επίσης γκάμα καλλυντικών ευρείας κατανάλωσης όπως τα Nivea, Eucerin, Liposan κλπ.
Η Pierre Fabre όπως αναφέρεται σχετικά στηρίζει την επιστημονική συμβουλή του φαρμακοποιού και όχι την αυθαίρετη διάθεση των καλλυντικών της από οποιονδήποτε πωλητή σούπερ μάρκετ ή πολυκαταστήματος. Ο γαλλικός κολοσσός θεωρεί πως η καλύτερη συμβουλή βγαίνει μόνο από το φυσικό φαρμακείο και τον ιδιοκτήτη επιστήμονα φαρμακοποιό και όχι μέσω ιντερνετικής αγοράς ή πώλησης από κάποιον υπάλληλο σούπερ μάρκετ.
Farmakopoioi με πληροφορίες από apotheke-adhoc.de
Πρόσφατα τα πολυκαταστήματα ομορφιάς Douglas αλλά και τα Müller ξεκίνησαν τη διάθεση δερμοκαλλυντικών της εταιρείας Pierre Fabre (μεταξύ των οποίων τα προϊόντα Avene) που έως τώρα είχαν αποκλειστική πώληση από τα φαρμακεία.
Η εταιρεία θέλοντας να.....
..... εμποδίσει την πλήρη απελευθέρωση του καναλιού διανομής των προϊόντων της θέτει επιλεκτική εμπορική πολιτική (Selektivvertrag) προς όλα τα καταστήματα πλην των φαρμακείων με τα οποία θέλει να διατηρήσει μια προνομιακή μεταχείριση.
Την ίδια οδό στηρίξης των φαρμακείων έναντι των πολυκαταστημάτων είχε ακολουθήσει λίγους μήνες νωρίτερα και η Beiersdorf, εταιρεία που διαθέτει επίσης γκάμα καλλυντικών ευρείας κατανάλωσης όπως τα Nivea, Eucerin, Liposan κλπ.
Η Pierre Fabre όπως αναφέρεται σχετικά στηρίζει την επιστημονική συμβουλή του φαρμακοποιού και όχι την αυθαίρετη διάθεση των καλλυντικών της από οποιονδήποτε πωλητή σούπερ μάρκετ ή πολυκαταστήματος. Ο γαλλικός κολοσσός θεωρεί πως η καλύτερη συμβουλή βγαίνει μόνο από το φυσικό φαρμακείο και τον ιδιοκτήτη επιστήμονα φαρμακοποιό και όχι μέσω ιντερνετικής αγοράς ή πώλησης από κάποιον υπάλληλο σούπερ μάρκετ.
Farmakopoioi με πληροφορίες από apotheke-adhoc.de