Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Συστάσεις FDA στην Pfizer για «παραπλανητική» διαφήμιση μέσω YouTube

Προειδοποιητικές συστάσεις συμμόρφωσης απέστειλε ο FDA στην Pfizer, μέσω του Office of Prescription Drug Promotion, για την προώθησης φαρμάκου της Hospira σε βίντεο στο YouTube για το ηρεμιστικό Precedex.
 
Όπως μεταδίδει το Fiercepharma η OPDP έστειλε e-mail στις 14 Ιανουαρίου στην φαρμακευτική επιχείρηση Pfizer, επικαλούμενη ότι το βίντεο «παραλείπει τους κινδύνους και ουσιαστικές αναφορές» για το φάρμακο. Ο οργανισμός επέπληξε επίσης της Hospira για τη δημοσίευση των διαφημιστικών βίντεο χωρίς να έχει προηγηθεί υποβολή στην OPDP για εξέταση.

 




«Το βίντεο του Precedex δεν επρόκειτο να διατεθεί πέραν του δικτυακού τόπου για το φάρμακο, το οποίο περιέχει όλες τις πληροφορίες ασφάλειας», όπως ανέφερε η Pfizer σε δήλωση της, προσθέτοντας ταυτόχρονα ότι το βίντεο τοποθετήθηκε, στο πλαίσιο αναθεώρησης της ιστοσελίδας μετά την απόκτηση της Hospira από την Pfizer.

«Παρά το γεγονός ότι το βίντεο δεν ήταν προσιτό στο κοινό, έχουν γίνει οι απαραίτητες εργασίες για να αφαιρεθεί το σχετικό περιεχόμενο από το κανάλι του YouTube της Hospira από την 15η Ιανουαρίου του 2016» όπως τονίζει εκπρόσωπος της φαρμακευτικής.


Η Pfizer ολοκλήρωσε την εξαγορά της Hospira, το περασμένο Σεπτέμβριο. Η εξαγορά 16 δισ. δολ. αναμένεται να βοηθήσει την Pfizer να αποκτήσει ηγετική θέση στον κλάδο των βιο-ομοειδών.


Πέρυσι, η OPDP έστειλε 9 επιστολές σε φαρμακευτικές εταιρείες για παραβιάσεις των κανονισμών εμπορίας, ενώ συνολικά καταγράφηκαν 10 περιστατικά το 2014 και 24 το 2013.


Η πλέον πρόσφατη επιστολή του OPDP για την περυσινή χρονιά, αφορά τον Αύγουστο του 2015, προς την Duchesnay, η οποία προωθούσε έμμεσα στο Instagram, το σκεύασμα Diclegis μέσω της Kim Kardashian.


πηγή virus.com